نیاز به افزایش آگاهی از خدمات پشتیبانی کمیته


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844511

آیت الله عبادی بر لزوم افزایش و بهبود اطلاعات ارائه شده توسط کمیته امداد مردمی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار مشاور مددکاری بانوان امام خمینی (ره) اظهار داشت: نوع خدمتی که به آنها سپرده می شود این بار بیشتر مسئولیت را بر عهده دارد.

سخنگوی مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به موفقیت بیشتر کمیته در کمک به ارائه خدمات به مشتریان در سال های اخیر، گفت: جامعه به خوبی عمل کرد.

وی ادامه داد: اگر این مشکلات نبود، کمیته پشتیبانی بیشتر بر روی ایجاد اشتغال و توانمندسازی مشتریان تمرکز می کرد، اما در 10 سال گذشته در شرایط خاص اقتصادی قرار داشتیم، بنابراین مسئولیت این نهاد حمایتی بیشتر شده است. -سنگین “

آیت الله عبادی با تاکید بر لزوم افزایش و ارتقای اطلاعات در زمینه ارائه خدمات بشردوستانه به مردم، گفت: کار اصلی کمیته امداد مسائل فرهنگی است اما باید از آمادگی آن اطمینان حاصل شود.

وی با اشاره به تشویق به زایمان و حمایت از خانواده ها تا نگران نباشند، گفت: امروز بحمدالله فرزندان و نوجوانان ما بسیار امیدوار شده اند و حتی دشمنان را عصبانی کرده اند که باید بیشتر در خانواده کمیته امداد حضور داشته باشند. برای هزینه های زندگی البته این امر مستلزم برنامه ریزی کارشناسانه برای تکثیر آینده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید