نیاز به افزایش دانش و آگاهی مردم نسبت به آسیب های فضای مجازی وجود دارد

ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779754

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: افزایش دانش و آگاهی مردم در برابر آسیب های فضای مجازی ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در حرم امامزاده معصومه(ع) برگزار شد، فضای مجازی را فرصتی برای پیشرفت دانست. ترویج نیروی کار و همچنین مبارزه با فساد یک اختراع بزرگ و تاریخی است.

وی ادامه داد: در حالی که فضای مجازی یک فرصت است، آسیب ها و تهدیدهایی نیز وجود دارد که نباید نادیده گرفته شود.

آیت الله سید محمد سعیدی تاکید کرد: برای مقابله با آسیب های فضای مجازی باید سواد و آگاهی لازم را در زمینه استفاده از این فضا کسب کنیم و همچنین افراد جامعه را آگاه کنیم.

وی به دغدغه های مدیریت در خصوص فضای مجازی و توصیه های آنها به دولت قبل اشاره کرد و گفت: امروز مردم متدین و عموم مردم خواهان باز شدن فضای مجازی توسط مسئولان و مین هایی هستند که دشمن آنقدر بر سر جوانان این عرصه گذاشته است. تا حد امکان. «خنثی شود.

سعیدی اشاعه معنویت در فضای مجازی را ارزشمند خواند و افزود: مسئولانی که برای اشاعه و نشر معنویت تلاش می کنند نیز در ثواب آن نقش دارند.

وی به نگاه مردم به دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: مسئولان را باید سرباز ولی فقیه دانست و در این مسیر استقامت نشان دهند.

وی تفرقه بین خانواده ها در حضور فیزیکی خانه را بسیار خطرناک می داند و تاکید کرد: دولت باید برای افزایش سواد در فضای مجازی، کنترل فضای مجازی برای تقویت بنیان خانواده تلاش کند.

امام جمعه قم به توطئه های دشمنان نظام علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد تحقیر دشمنان در موارد مختلف هستیم که یکی از آن موارد عقب نشینی و عقب نشینی آمریکا از افغانستان بود. تحقیر آمریکا و افتخار ما را نشان داد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید