نیاز به فعالیت بیشتر در فضای مجازی دیگر فقط جنگ با توپ و تانک نیست


ساعت: 22:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1876491

حجت‌الاسلام تقوی در دیدار روحانیون اصفهان:

یکی از اعضای شورای هماهنگی ارتباطات رئیس جمهور با اشاره به نیاز بیشتر به فضای مجازی گفت: سلاح ها و قدرت ها در حال تغییر است و به مرور زمان باید مجهز شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا تقوی، مشاور رئیس جمهور و از اعضای شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری در دیدار با روحانیون اصفهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر در استان اصفهان هستیم، باید به این موضوع توجه کنیم.

وی افزود: عصر ما عصر انفجار اطلاعات است و هرکسی که سریعتر به اطلاعات دسترسی داشته باشد ابرقدرت است. باید توجه بیشتری به موضوع بهداشت معطوف شود، نیروهای بهداشتی در خط مقدم مبارزه هستند.

مشاور رئیس جمهور و یکی از اعضای شورای هماهنگی رئیس جمهور در امور ارتباطات با اشاره به لزوم فضای مجازی بیشتر گفت: سلاح ها و قدرت ها در حال تغییر است و باید به موقع تجهیز شویم و دیگر فقط جنگ با اسلحه و تفنگ نیست. تانک ها.”

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما تفکر غربی را به چالش کشیده است، گفت: غربی ها معتقدند تفکر انقلابی ما تفکر برنامه ای است و به همین دلیل ناتو را به صورت نظامی تشکیل دادند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا تقوی خاطرنشان کرد: هدف غربی ها مبارزه با اندیشه اسلامی است. کردها یمن، لبنان و عراق را دیدند.

وی اذعان داشت: مهمترین موضوع استان اصفهان بحث آب است که امیدواریم رئیس جمهور برنامه ویژه ای برای آن داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید