نیروهای مسلح کشور بیش از هر زمان دیگری آماده پاسداری از انقلاب اسلامی و ملت هستند


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898755

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: نیروهای مسلح در سطح کشور و استان با بسیج عمومی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و یگان های اطلاعاتی و گوش به فرمان استان در آمادگی کامل هستند. آماده تر از همیشه برای پاسداری از انقلاب اسلامی و ملت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; امروز مراسمی به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد که در آن همایش تجلیل از یک میلیون نفر از جانبازان دفاع مقدس به طور همزمان در سراسر کشور و بیانات مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. .

در این مراسم سردار جهانبخش کرمی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران 8 سال در مقابل دشمنان ایستادگی و ایستادگی کردند و این هفته برای گرامیداشت آن ایام انتخاب شد.

وی گفت: آن روزها روزهای تلخی بود، اما مردم ایران در مقابل جبهه استکبار قرار گرفتند و محکم ایستادند. وی بیان کرد: با این حال دستاورد بزرگی در سطح کشور ایجاد شد و هفته ای به نام هفته دفاع مقدس برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انتخاب شد. حماسه ملت ایران، مجاهدت، مقاومت زنده باد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه جنگی که به کشور ما تحمیل شد، جنگ جهانی در جغرافیای کوچک است، افزود: همه ابرقدرت ها از جمله آمریکایی ها و صهیونیست ها علیه ملت ایران بودند. . اما مردم ایران با روحیه عاشورا از امام و ولی خود محافظت کردند و با تمام دنیا روبرو شدند و مردم ایران از این مصیبت سربلند بیرون آمدند.

مردم با اشاره به اینکه جنگ با شروع جنگ صحنه های بسیار زیبایی داشت، به تمجید از امام خود پرداختند و گفتند: آن روزها مادران فرزندان و همسران خود را به جبهه و جنگ می فرستادند اما ما نتوانستیم چنین صحنه های زیبایی را توضیح دهیم.

سردار کرمی با بیان اینکه نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در جبهه ها حضور دارند، خاطرنشان کرد: صحنه های تاریخی زیبایی به جا مانده است که هیچکس نتوانسته آن را به تصویر بکشد.

سردار کرمی تصریح کرد: رزمندگان قبل از عملیات با عشقی که به ائمه اطهار داشتند و آرزوی شهادت و رضایت ائمه را داشتند برای خود پرچم و روبان انتخاب می کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سربازان تا آخرین نفس جنگیدند، گفت: امام فرمودند که دست همه سربازان را می بوسم و این پیروزی را به ملت ایران، کشور ایران تبریک می گویم. سالها چنین صحنه هایی را ندیده بود.

وی گفت: امروز دشمنان اسلام، آمریکایی ها و امثال آنها بدانند که ملت ایران، جوانان غیور ایران اسلامی، جوانان ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و اگر دشمن فکر می کند می توانند انجام دهند. هر تجاوزی به کشور داشته باشند پاهای کثیفشان را می برند و رانتی نمی دهند و اجازه ندهید دشمن حتی یک قدم در کشور ما بردارد. قیامی که دشمن می خواهد ایجاد کند در این سال ها توسط مردم فهیم ایران سرکوب شده و خواهد شد.

سردار کرمی گفت: پیام دیگر این است که زنجانی ها در دوران جنگ سرافراز بودند و حضرت آقا فرمودند خط شکن ها و غواصان در دریای زنجانی در زمان جنگ نقش مهمی داشتند و همیشه پای دشمن را از هرگونه تجاوزی کوتاه می کردند. .

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح در کشور و استان با بسیج عمومی ارتش، ارتش، نیروی انتظامی و یگان های اطلاعاتی که گوش به فرمان ولایت هستند و بیش از هر زمان دیگری آماده دفاع هستند در آمادگی کامل هستند. انقلاب اسلامی و ملت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید