نیروهای مسلح یزد آماده ایفای نقش در جنگ شناختی دشمن هستند


ساعت: 09:32
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898951

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز نیروهای مسلح یزد آماده ایفای نقش در جنگ شناختی دشمن در کنار مردم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی صبح پنجشنبه در مراسم اقتدار نیروهای مسلح استان یزد ضمن قدردانی از گردان های امام علی(ع)، امام حسین(ع) و فاطمه الزهرا(س) وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای اخیر فرجه و فرماندهان سپاه شهدا از جمله شهید منتظر قائم، شهید ابراهیمی ترک، شهید عاصی زاده، شهید آقا بابایی. ، شهید کهری سعید و شهید الله دادی.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس یادآور ایثار و مقاومت، استقامت و شهادت و ولایت مداری مردان و شیرزنانی است که خالصانه، آگاهانه و عاشقانه در راه دفاع از اسلام و ارزش های آن در لبیک به شهادت رسیدند. سفارش امام و ارادتمندان ایشان و امروز اقتدار و آرامش و پیشرفت ما در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی مرهون جانفشانی شهدا و رزمندگان و صبر و استقامت خانواده های معظم شهداست.

زارع کمالی ادامه داد: امروز نیز اعلام می کنیم که نیروهای مسلح با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، مقام معظم رهبری در کنار مردم متدین، انقلابی، مقاوم و دولت دوست هستند. مانند جهاد اصغر ته در جنگ امنیتی، نفوذ، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و رسانه ای و در یک کلام جنگ شناختی دشمن و جنگ تلفیقی با نقشه های شوم دشمن روبرو خواهند شد و نقشه های دشمن را شکست خواهند داد. دشمن با جهاد تبیین و جهاد، ایجاد امید.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز نیروهای نظامی و انتظامی در راه دفاع از دین خدا و در راستای اهداف انقلاب اسلامی که ایجاد تمدن نوین اسلامی برای پایه گذاری است، آماده جانفشانی هستند. برای ظهور منجی عالم بشریت.

زارع کمالی از حضور تمامی نیروهای بسیج و سپاهی، فرماندهان نیروهای نظامی استان، مسئولین استان، نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد در مجلس و غیره

مراسم رژه نیروهای مسلح امروز همزمان با هفته دفاع مقدس در بلوار دفاع صفیه یزد برگزار شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید