نیروهای هلال احمر پس از بارش برف و باران شدید آماده باشند


ساعت: 15:44
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1920082

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای عملیاتی هلال احمر در پی هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سیستماتیک بارش شدید برف و باران در مناطق جنوبی و شرقی در سطح پایگاه ها و مراکز امدادی در 9 استان در آماده باش هستند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: پس از اخطار نارنجی هوا با توجه به نفوذ برف و باران شدید در مناطق جنوبی و شرقی، امدادگران آماده خدمات رسانی هستند. مطابق با دستورالعمل های مشخص شده مشکلاتی وجود دارد.

وی ادامه داد: خانه های هلال و پایگاه های جاده ای در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، نیمه شمالی بوشهر، غرب فارس، جنوب خراسان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان و جنوب شرق خوزستان برای امداد رسانی احتمالی در نظر گرفته شد.

بر اساس این گزارش، بر اساس اخطار هواشناسی، از امروز دوشنبه 14 آذر لغایت چهارشنبه 16 آذرماه، استان های جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و خراسان جنوبی تحت تاثیر شرایط جوی قرار خواهند گرفت. .

ولی پور با اشاره به هشدارهای هواشناسی از رانندگان خواست تجهیزات ایمنی از جمله جعبه کمک های اولیه، لباس گرم و مواد غذایی بسته بندی شده به همراه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید