هادی ساعی دلیل غیبت مجری را فاش کرد

هادی ساعی دلیل غیبت مجری را فاش کرد

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص تمدید دوره ریاست خود گفت: بلاتکلیفی بود، خدا را شکر اجازه داده شد. خوشحالم که روز کاری خود را بدون هیچ ابهامی آغاز کردم. نمی خواستم کارم را با ابهام و تردید شروع کنم.

وی در پاسخ به این سوال که در 50 روز گذشته در فدراسیون نبوده است؟ وی گفت: حدود 50 روز است که از جلسه رای می دهم و منتظر هستم تا حکم صادر شود و بعد به فدراسیون بیایم. در این مدت هیچ ارتباطی با فدراسیون نداشتم و قبل از آن در لیگ تیم داشتم و باید در مسابقات شرکت می کردم و به فدراسیون نیامده بودم که شکی نیست.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه با حضور وی می توان انتظار پیشرفت در تکواندو را داشت گفت: در درازمدت تلاش می کنیم تا این امر محقق شود. در این 50 روز مسابقات مهمی در پیش رو داریم، همه می دانند که حدود 12 روز دیگر در کیش 4 رویداد مهمی خواهیم داشت که میزبان آن ها هستیم. جام ریاست فدراسیون جهانی قرار است با حضور رئیس فدراسیون جهانی برگزار شود. همچنین میزبان جام فجر، باشگاه های آسیایی و مسابقات پاراگلایدر فجر که سهمیه بازی های پارالمپیک است، خواهیم بود. این مسابقات برای ما مهم است تا ورزشکاران ما برای کسب امتیاز المپیک تلاش کنند. ما از نظر زمانی خیلی عقب هستیم، اما سعی می کنیم مسابقات را به خوبی حفظ کنیم.

ساعی در پاسخ به این سوال که حکم او نمی توانست زودتر صادر شود؟ وی افزود: می‌توانست زودتر اتفاق بیفتد، مثل همیشه در انتخابات فدرال، بازنده‌ها اعتراض می‌کنند، اما روال این است که هرکس در مجمع رای می‌دهد، حکم خود را می‌دهد و هرکس اعتراض کند از طریق قوه قضاییه شکایت می‌کند و اگر رای می‌دادند و اجرا کردن. ما خوش شانس هستیم و گلایه ای نداریم، فقط به ارتقای تکواندو در کشور فکر می کنیم و با تمام توان کارمان را شروع کردیم.

وی در پاسخ به اینکه گفته می شود 4.5 نفر مورد اعتراض قرار گرفته اند، گفت: فقط یک نفر به دادگاه شکایت کرد و مورد رسیدگی قرار گرفت و دادگاه درخواست یک نفر را رد کرد. خیلی ها گفتند اعتراض می کنند اما ما اصلا ندیدیم و فقط یک نفر در دادگاه اعتراض کرد و ریاست جمهوری رای را تایید کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته کمک خواهد گرفت؟ وی گفت: اولین کاری که انجام دادم این بود که با مجری برنامه صحبت کردم و از او خواستم که تیمش را وارد مسابقات ما کند. او سال ها در آذربایجان بوده و تا به حال در مسابقات ما شرکت نکرده است و از او خواستیم و دعوت ما را برای حضور اولین تیم آذربایجان در مسابقات کیش پذیرفت. سایر قهرمانان تکواندو مطمئنا می توانند کمک کنند. تمام تلاش خود را می کنیم تا همه خانواده را به تکواندو برگردانیم و این اتحاد و همدلی به ما کمک می کند.

ساعی که با برنامه رادیویی تهران ورزشی صحبت می کرد در پاسخ به این سوال که مشکلی برای وزارت ورزش و معاونت قهرمانی وجود ندارد؟ وی گفت: مشکلی ندارم، دیروز با پولادگر جلسه داشتم و بعد به دفتر وزیر رفتیم و حکم را گرفتیم و مشکلی نیست. این مشکلی بود که حل شد، همه تلاش می کنیم تکواندو را به روزهای خوب گذشته برگردانیم.

بالاخره در پاسخ به این سوال که در آینده می تواند ناراحتی خود را بیان کند؟ وی خاطرنشان کرد: خیر، نمی خواهم در آینده مسائل گذشته را مطرح کنم. تمام وقتم را وقف موفقیت تکواندو می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید