هت تریک استقلال در موفقیت است

هت تریک استقلال در موفقیت است

3 برد و 2 تساوی در 5 دیدار کافی بود تا فولاد در پنجمین روز از این دیدارها در صدر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا باشد تا تا آخرین دیدار این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. مقابل شباب الاهلی به عنوان تیم اول و سرگروه صعود کرد.

فولاد که یکی از دو قهرمان آسیایی ایران در لیگ قهرمانان بود، در آن بازی ها عملکرد بهتری نسبت به سپاهان داشت و تا پایان روز، فولادی ها شکست نخورده بودند و تنها با یک گل صعود کردند. از مسابقات؛ این کار بزرگی بود که نکونام با فولاد انجام داد.

جواد نکونام یکی از مربیان جوان و آینده دار فوتبال ایران فصل گذشته در فینال جام حذفی استقلال را شکست داد تا فولاد اولین قهرمانی خود را در جام حذفی جشن بگیرد و خود نکونام به اولین جام دوران مربیگری اش برسد.

نکونام که پس از قهرمانی در مرحله حذفی فولاد را ترک کرد، با توجه به نتایج ضعیف این تیم در فصل جدید خیلی زود به این تیم بازگشت و این بار با شکست پرسپولیس در فینال سوپرجام و قهرمانی در جام دوم، به این تیم بازگشت. خودت با فولاد

نکونام که پس از بازگشت به فولاد نتایج خوبی با این تیم کسب کرد و علاوه بر قهرمانی در سوپرجام، این تیم را به مقام چهارم لیگ برتر نیز رساند، در آسیا نیز عملکرد خوبی داشت تا با 3 برد و 2 تساوی به مرحله بعد صعود کند. بالا رفتن.

صعود فولاد آسیا سومین موفقیت نکونام با این تیم اهوازی بود که در کمتر از یک سال به دست آمد.

دیدگاهتان را بنویسید