هدف ما صعود به مسابقات قهرمانی آسیاست


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815831

قهرمانی فوتبال دختران زیر 18 سال ایران در مسابقات کافا;

تیم فوتبال زیر 18 سال دختران کشورمان قهرمان مسابقات کافا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امروز سه شنبه 24 اسفندماه، سومین دیدار مسابقات فوتبال دختران زیر 18 سال کافا از ساعت 14:00 به وقت محلی و 12:30 در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه برگزار شد. به وقت تهران

سومین دیدار تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان با پیروزی تیم ملی ایران به پایان رسید و تیم ملی کشورمان با نتیجه 2 بر 1 به قهرمانی مسابقات کافا دست یافت.

در این خصوص نگین زندی کاپیتان تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران پس از کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات گفت: برای کسب این عنوان همه تیم ها متحد و همدل بودند. خوشحالم که دل مردم ایران به درخشش دختران کشورمان شاد شد.

وی ادامه داد: تازه آغاز راه هستیم و هدف اصلی ما حضور قدرتمند در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا است. باید سخت کار کنیم و برای موفقیت تیم ملی فوتبال دختران ایران برنامه ریزی کنیم.

کاپیتان تیم زیر 18 سال دختران گفت: بازی سختی مقابل قرقیزستان داشتیم. هر بازی سختی خاص خود را دارد اما همه بازیکنان دور هم جمع شدند تا قهرمان کافا شوند که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

سپس مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در کفا گفت: این قهرمانی را به مردم عزیز کشورم تبریک می گویم. با اقتدار هر سه تیم را در این مسابقات شکست دادیم و قهرمان شدیم. ما تازه آغاز راه هستیم و برای موفقیت باید در مسیر رشد و توسعه برنامه ریزی کنیم.

وی درباره بازی ایران و قرقیزستان گفت: بازی سختی داشتیم. بارش باران کار را برای هر دو تیم سخت کرد و در نیمه اول با اشتباه یکی از بازیکنان از روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و برنده شدیم.

آزمون در پایان گفت: فشار زیادی روی بازیکنان بود، قرقیزستان قدرت تیمی بالایی داشت و از نظر بدنی بسیار قوی بودند، اما ما موفق شدیم بر آنها غلبه کنیم و قهرمان شویم. شاگردانم شایسته این قهرمانی بودند و امیدوارم حمایت مسئولان مانند گذشته از این تیم ادامه داشته باشد تا در پیکارهای مهم پیش رو (قهرمانی آسیا) عملکرد بهتر و قابل قبول تری داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید