هدف مجتمع های اقتصادی بنیاد شهید خدمت به شهدا است

زمان: 18:53
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774664

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: هدف اصلی فعالیت مجتمع های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات رسانی به خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، در بازدید از مقر بنیاد شهید عامل ، در جمع مدیران و اعضای هیئت مدیره این بانک گفت: ایثارگر است و از ظرفیت و توانایی های این بستگان برای استفاده در این مجموعه ها

وی با تأکید بر اینکه همه فعالیت ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت های وابسته به آن باید مطابق قانون انجام شود ، افزود: مجتمع های اقتصادی بنیاد باید سودآور باشند تا بتوانند بنیاد شهید و امور ایثارگران را در ارائه خدمات به جانبازان همراهی کنند. به «لازم است به دنبال خدمات مالی در زمینه بنیاد از طریق بانک D برای تقویت این مجموعه و در نهایت افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به شهدا باشیم.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکتهای تابعه آن را کارکنان خانواده شهدا و ایثارگران می دانند ، گفت: احترام به مددجویان و عموم مردم بر عهده همه گروه های کارکنان است ، اما ما در «شهدا و بنیاد امور کهنه سربازان با گروهی در ارتباط است. “آنها از احترام و جایگاه ویژه ای برخوردارند و همه مدیران و کارکنان خادم این اقوام و جامعه بزرگ شهدا و ایثارگران محسوب می شوند.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر لزوم گسترش ارائه خدمات به صورت غیابی و الکترونیکی ، گفت: گسترش خدمات الکترونیکی و شفافیت همه جانبه مستلزم اصلاح روند است.

در این جلسه امکانات جدید برنامه بانک عامل در زمینه ارائه راحتی شخصی به خانواده شهدا و ایثارگران نیز آشکار شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید