هدف من قهرمانی و رسیدن به جام جهانی است


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890639

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هدف شخصی من صعود به جام جهانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیاوش یزدانی مدافع استقلال پس از تمدید قرارداد با باشگاه استقلال گفت: خوشحالم که به تیم محبوبم بازگشتم. خدا را شاکرم که این افتخار را به من داد تا بار دیگر جامه مقدس استقلال را بر تن کنم.

وی افزود: واقعا نمی توانستم خودم را در لباس تیم دیگری ببینم. حس خیلی عجیبیه این بهترین روزهای زندگی من است که توانستم به تیم محبوبم برگردم. از خانواده و دوستانم که واقعاً در لحظات سخت کنار من بودند تشکر می کنم. 7 ماه خیلی سختی رو پشت سر گذاشتم. همچنین از سازمان وظیفه عمومی و ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنم. آنها در آن مدت با من خوب بودند.

مدافع استقلال درباره هدفش از حضور در این تیم گفت: قطعا هدفم قهرمانی است.هدف اصلی موفقیت تیم و سربلندی استقلال است و مشکلات شخصی من هم هست، هدف شخصی من برای رفتن به مسابقات جهانی من در این چند سال خیلی سخت کار کردم، اما یک وقفه ایجاد شد.

یزدانی تصریح کرد: از هواداران عزیزم تشکر می کنم که در زمان غیبت بسیار به من لطف داشتند و تشویقم کردند. واقعا روزهای سختی رو گذروندم آنها تنها خوشبختی من بودند. هر چه دارم از هواداران و تیم استقلال است. امیدوارم بتوانم فرد مفیدی برای استقلال باشم.



دیدگاهتان را بنویسید