هرکس پای رژیم صهیونیستی را به روی منطقه باز کند، باعث ناامنی و بی ثباتی خود و منطقه خواهد شد.


ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855210

سردار تنگسیری گفت: امروز امنیت خوبی در منطقه جغرافیایی خلیج فارس حاکم است و اگر کسی به دلایلی پای رژیم مفلوک صهیونیستی را به این منطقه باز کند باعث ناامنی، بی نظمی و بی ثباتی امنیت می شود. برای خودم و این منطقه.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز با حضور در جزیره تنب بزرگ از وضعیت استحکامات و سازه های مهندسی، پدافند غیرعامل و ارزیابی آمادگی رزمی جزیره بازدید کرد.

وی پس از ورود به جزیره تنب بزرگ و بازدید از گلزار شهدای گمنام و ادای احترام به آنان، از آخرین وضعیت استحکامات و سازه های جدید مهندسی و پدافند غیرعامل جزیره بازدید میدانی کرد.

فرمانده کل سپاه با حضور در سنگرها و خطوط پدافندی عملیاتی و دیدار با رزمندگان مستقر در جزیره تنب بزرگ، افزود: اما مسئله مسلمانان امام خامنه ای است.

وی با اشاره به دستور اخیر مقام معظم رهبری و قدردانی و خرسندی ایشان از عملکرد مقتدرانه نیروی دریایی ارتش که موجب غرور ملی و ابراز غیرت ایرانی شد، گفت: مدال افتخار برای ماست.

سردار تنگسیری خطاب به فرماندهان و رزمندگان مستقر در جزیره تنب بزرگ گفت: خداوند به یاری خداوند متعال و ندای ائمه معصومین (ع) می دانیم که همه این پیروزی ها از فضل و محبت خداوند است. و ما باید به قدرت خداوند متعال ایمان داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید خداوند متعال را شکرگزار نعمت های بزرگ ولایت و اداره خوب جامعه و هدایت ملت های اسلامی با رهبری حکیمانه و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری باشیم، گفت: اسلام در مدیریت مسائل نظامی و امنیتی بسیار جلوتر است و موفقیت آن تنها به دلیل تبعیت از نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: امروز امنیت خوبی با همکاری و هم افزایی کشورهای همسایه در حوزه جغرافیایی خلیج فارس برقرار است. این امر باعث ناامنی، بی نظمی و بی ثباتی امنیتی در این منطقه می شود.

وی تاکید کرد: به کشورهای دوست و برادر خود در منطقه خلیج فارس توصیه می کنیم که با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار نکنند زیرا از این طریق امنیت منطقه را خدشه دار می کنند.

فرمانده ناوگان سپاه در پایان با اشاره به یادواره های شهدا و انتشار آثار آنها گفت: همه باید تلاش کنند تا یاد و خاطره شهدا در سطح سپاه و جامعه زنده بماند. شهدا اهل عشق و غیرت هستند و همیشه برای موفقیت ما دعا می کنند.» برای ترویج سیره شهدا وظیفه داریم به راه اندازی نهضت یاد و خاطره و تأثیر مثبت آموزه های معنوی زندگی شهدا کمک کنیم. بر مخاطبان و نسل جوان، شناخت و مطالعه سیره شهدا و بازگویی آن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید