هر جا رفتم به من گفتند هنوز انتخابات هست؟

ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789933

ماجرای امام جمعه تبریز از قیام علیه “ترلان دره سی”;

امام جمعه تبریز به بازدید اخیر خود از منطقه کم برخوردار ترلان دره سی تبریز اشاره کرد و گفت: وقتی به این منطقه رفتم احساس شرمندگی کردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در نشست هماهنگی برنامه های 9 روزه در تبریز اظهار داشت: برنامه های 9 روزه در تبریز برگزار می شود.

وی ضمن تاکید بر نقش مرحوم آیت الله مجتهد شبستری در نقش حماسه 8 دی 1367 تبریز گفت: این حماسه نباید فراموش شود.

امام جمعه تبریز به نقش رهبری نظام در خنثی کردن توطئه دشمن در سال 88 اشاره کرد و گفت: حماسه 9 روز باعث سکوت در اغتشاش شد و نظام را بیمه کرد.

وی با تاکید بر لزوم جست و جوی منطقی مشکلات توسط مسئولان، افزود: مشکلات زندگی و گرانی بی پایان است و امیدواریم دولت مردمی آیت الله رئیسی در رفع مشکلات مردم موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به سفر اخیر خود به منطقه کم برخوردار ترلان دره سی تبریز اشاره کرد و گفت: زمانی که به این منطقه رفتم احساس شرمندگی کردم. هر جا رفتم مردم گفتند: «وقت انتخابات است؟ مقامات فقط در روزهای انتخابات به اینجا می آیند.»

وی خطاب به شهرداری و شورای شهر تبریز گفت: در صورت وقوع زلزله 5 ریشتری به تبریز امکان انتقال جسد و انتقال مجروحان در کوچه های حاشیه شهر وجود ندارد. مسئولین فکری باید این حوزه ها را انجام می دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید