هر چه انتخابات کمیته ملی المپیک دیرتر برگزار شود، حواشی آن بیشتر می شود


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889054

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: عدم برگزاری انتخابات و به تعویق انداختن روند انتخابات باعث افزایش تنش و ایجاد حواشی بیشتر برای ورزش کشور می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد داوری پس از ثبت نام برای تصدی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: عضویت در هیات اجرایی در صورتی موثر خواهد بود که بار را از دوش ورزش به ویژه فدراسیون های ورزشی بردارد. به همین دلیل تصمیم گرفتم وارد حساب کاربری خود شوم تا بتوانم تعدادی از سوالات و مشکلات مربوط به اهدافی که دارم و صحبت هایی که با دوستانم داشته ام را بهتر حل کنم. همچنین از دوستانی که در این مدت حضور داشتند و نهایت تلاش خود را کردند تشکر می کنم.

وی در خصوص ثبت نام روسای فدراسیون های تیمی و اهمیت حضور حداقل یکی از آنها در هیات اجرایی گفت: حضور آنها بسیار مهم و ضروری است. دغدغه رشته های تیمی و انفرادی متفاوت است و حضور نماینده این طیف از فدراسیون ها در هیات اجرایی قطعا ضروری است. مشترکات زیادی بین این فدراسیون ها وجود دارد، ما پیک های سنگین داریم و نفرات ما زیاد است و مشکلات بیشتر است. حضور در هیئت اجرایی از هر دو رشته تیمی و انفرادی الزامی است.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره اینکه آیا اعضای شورای حاکمیتی می توانند برای کمک به کمیته ملی المپیک از جمله جذب اعتبارات ارتباطی داشته باشند، گفت: می توانند تاثیرگذار باشند البته این به رئیس کمیته ملی المپیک بستگی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات هیات ها برگزار می شود یا خیر، گفت: راه حل این مشکل با وزارت ورزش و مسئولان برگزار کننده انتخابات است. اما امیدواریم که انتخابات برگزار شود زیرا نیاز است. عدم برگزاری انتخابات و طولانی شدن روند انتخابات باعث افزایش تنش و ایجاد حواشی بیشتر برای ورزش در کشور می شود. علاوه بر این در سال آینده باید برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم و با این حساب انسجام و عزم تیم کاری کمیته ملی المپیک در نتایج آینده تاثیرگذار خواهد بود.

قاضی در پایان تاکید کرد: هرچه انتخابات دیرتر برگزار شود، ذخیره بیشتر می شود و شانس حضور افراد در تیم بعدی کمتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید