هزینه سئو سایت

به نقل از سایت پارسیزی:

کسب و کارهای آنلاین برای دیده شدن بیشتر احتیاج به سئو دارند. سئو تنها مخصوص وب سایت نیست؛ شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام نیست بهینه سازی‌های مخصوص خودشان را دارند.
اگر شما هم مدیر یک کسب و کار آنلاین هستید و تجربه تبلیغات ناموفق برای وب‌سایت خود را داشتید، باید از روش دیگری برای دیده شدن سایت خود استفاده کنید. در فضای اینستاگرام شاید تبلیغ اهمیت بسیار زیادی داشته باشد ولی برای وب‌سایت، اولین و بهترین گزینه سئو می‌باشد. در کنار سئوی سایت می‌توان به عنوان بوستر از تبلیغات برای کمک به رشد بیشتر کمک گرفت؛ اما تبلیغات بدون انجام سئو معنایی ندارد. نکاتی در مورد هزینه خدمات سئو در سال ۱۴۰۱ وجود دارد که باید به آنها آگاهی داشته باشید.

چرا به جای تبلیغات برای خدمات سئو هزینه کنیم؟

تبلیغات تا زمانی مفید است که شما به صورت مستمر آن را انجام دهید؛ یعنی تا زمانی که شما هزینه صرف تبلیغات می‌کنید و به طور دائم تبلیغات شما در سایت‌های دیگر به کاربران نمایش داده می‌شود، می‌توانید ورودی داشته باشید. استفاده از تبلیغات گوگل نیز به همین صورت است. تا زمانی که تبلیغ گوگل برای شما فعال باشد و شما به طور مستمر هزینه آن را بپردازید دیده می‌شود.
تبلیغات منجر به افزایش درآمد در یک دوره خاص می‌شود. در بهترین حالت برند شما شناخته می‌شود و ممکن تعداد کمی کاربر از این طریق به شما وفادار بمانند اما سئو یک نتیجه پایدار به همراه دارد. اگرچه خدمات سئو نیز هزینه‌هایی به همراه دارد، اما برخی از اقداماتی که در سئوی سایت صورت می‌گیرد اقداماتی است که در صورت تبلیغات هم باید انجام شود. به طور مثال افزایش سرعت سایت که جزئی از خدمات سئو می‌باشد، در تبلیغات هم نقش مهمی دارد؛ اگر شما با تبلیغات گوگل به لینک یک برسید ولی سرعت سایت شما پایین باشد، کاربر منتظر نمی‌ماند و سایت شما را ترک می‌کند و به سراغ سایت بعدی می‌رود ولی هزینه کلیک کاربر از حساب شما کم می‌شود!

دیدگاهتان را بنویسید