هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد برگزار می شود

ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802624

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد:

حجت الاسلام زارع زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عباس زارع زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه بنیاد شهید در مهم ترین دهه تاریخ جمهوری اسلامی همچون سال های گذشته نقش آفرینی خواهد کرد، اظهار داشت: این نهاد در مهم ترین دهه تاریخ جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی خواهد کرد. این ماه با حضور مسئولان در گلزار شهدای امیر چگمک آغاز می شود.

وی برگزاری هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد را از دیگر برنامه های دهه فجر در استان برشمرد و افزود: انجام می شود.

زارع زاده با بیان اینکه همایش همسران شهدا روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه برگزار می شود، گفت: این همایش با حضور جمعی از مسئولان و همسران شهدای گرانقدر استان در سالن برق ناحیه برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، دیدار مدیران سراسر استان با همسران شهدا را از دیگر برنامه های دهه فجر اعلام کرد و افزود: مردم منطقه می توانند بدون مشکل در این مراسم شرکت کنند. .

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید