هشدار برای ساپینتو؛ این ستاره باید در استقلال حفظ شود

هشدار برای ساپینتو؛  این ستاره باید در استقلال حفظ شود

علیرضا اکبرپور، هافبک تهاجمی سال های اخیر استقلال درباره شرایط این تیم در آستانه دیدار نیمه نهایی جام حذفی و برد پر سر و صدا مقابل تراکتورسازی اینطور گفت: هرگز فکر نمی کردم استقلال تراکتور را 7 شکست دهد. اهداف ممکن بود استقلال برنده شود اما تراکتور یکی از بهترین تیم های نیم فصل دوم بود و با حضور سرمربی جدید خود اوج بزرگی داشت. این تیم در اولین بازی دو بر صفر استقلال را شکست داد و در 120 دقیقه مغلوب استقلال شد. به همین دلیل فکر می کنم گل زودهنگام استقلال باعث سردرگمی تراکتورسازی شد.

وی افزود: استقلال در بازی تراکتورسازی عالی بازی کرد و آبی پوشان ثابت کردند که فوتبال هجومی و مردمی بازی می کنند. بازیکنان تیم بسیار هماهنگ بودند و با تاکتیک های مختلف دروازه حریف را باز کردند. آبی پوشان از هر طرف به این تیم حمله کردند و به دلیل گستردگی حملات، تراکتورسازی نتوانست رالی کند. البته تراکتورسازی ضد فوتبال و دفاع بازی نمی کرد و همین باعث شد تا استقلال بهتر بازی کند.

اکبرپور در مورد مهدی قیدی ستاره استقلال گفت: قیدی موثرترین مربی استقلال و لیگ برتر است و این بازیکن را باید برای استقلال نگه داشت. با اینکه شنیدم باشگاه اماراتی از او درخواست کرده است اما قطعا با مشورت مدیران باشگاه می توان کایدی را ابقا کرد. حیف است این بازیکن از ایران برود و اگر در ایران باشد همینطور به جام ملت های آسیا می رسد. اما مطمئنم اگر به امارات برود دوباره سقوط می کند و به سختی به تیم ملی دعوت می شوم. برخی بازیکنان در خارج از کشور حضور لازم را ندارند، مهدی کایدی از آن دسته بازیکنانی است که باید در ایران باشد و با فضای فوتبال ما رشد کند.

مهاجم سابق آبی پوشان درباره دیدار نیمه نهایی استقلال مقابل نساجی مازندران تاکید کرد: اگرچه آبی ها انگیزه بالایی دارند اما قطعا نساجی بازی استقلال آن تیمی نیست که به پرسپولیس باخت. از طرفی بازیکنان نساجی می خواهند ثابت کنند که هنوز شانس قهرمانی دارند. با این حال فکر می کنم استقلالی ها برای جبران لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی انگیزه بیشتری خواهند داشت و در جام حذفی موفق به نظر می رسند. مطمئن باشید استقلال شایسته قهرمانی در جام حذفی است و در نیمه نهایی و فینال هم درخشش لازم برای قهرمانی را دارد.

اکبرپور در پایان درباره ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال گفت: ساپینتو در نیم فصل دوم لیگ برتر عملکرد بسیار بهتری داشت، به نظرم این مربی پرتغالی باید ابقا شود. چرا باید سراغ مربی جدیدی برویم و همه چیز را از نو شروع کنیم؟ فکر می کنم ساپینتو شرایط فوتبال ایران، هواداران استقلال و مدیران باشگاه را می داند و از همه مهمتر بازیکنانش را می شناسد و می داند که از هر کدام برای فصل آینده چه می خواهد. این می تواند به استقلال کمک کند فصل آینده قوی تر به نظر برسد و نتیجه بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید