هشدار به ستاره استقلال؛ این ستاره دور از انتظار است

هشدار به ستاره استقلال؛  این ستاره دور از انتظار است

دانش آموختگان ریکاردو سا پینتو در سیرجان کار بزرگی انجام دادند و موفق شدند مقابل گل گهر به پیروزی برسند و به این ترتیب از سد یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم عبور کردند و با پرسپولیس صدرنشین هم تراز شدند و امیدوارند فصل را با ایستادن در صدر جدول ادامه دهند. the table.be contests نکته جالب توجه در پیروزی آبی ها مقابل گل گهر، ناکامی مهدی کایدی در درخشش استقلالی ها بود.

کایدی که یکی از مهره های تاثیرگذار استقلال در این فصل بوده است در دیدار مقابل ملوان یک گل زد و یک پنالتی به ثمر رساند و قبل از استراحت فیفادی مقابل نساجی فوق العاده بود و گل سوم تیمش یعنی گل محمد محبی را به ثمر رساند. اما ستاره آبی سیرجان شب تلخی را پشت سر گذاشت و نتوانست عملکرد موثری در زمین داشته باشد.

شب قیدیان در سیرجان; کیلومترها دور از انتظار

مهدی کایدی یکی از بازیکنانی بود که قبل از اعزام به اردوی اتریش توسط کارلوس کی روش به مینی کمپ تیم ملی دعوت شد اما کی روش در تصمیمی جالب روی نام ستاره استقلال خط قرمز کشید و او را به همراه سایرین فرستاد. بازیکنان تیم ملی برای انجام 2 بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال اتریش را شکست نداد تا نشان دهد از عملکرد فنی خود راضی نیست.

به نظر می رسد ستاره 23 ساله آبی ها تحت تاثیر تصمیم کی روش قرار گرفته و هنوز نتوانسته به حالت اول برگردد و به فرم درخشان خود بازگردد و این باعث شد تا یکی از ضعیف ترین بازی های مهدی کایدی در ترکیب استقلال در هفته هفتم در سیرجان به ثبت برسد. البته هواداران استقلال امیدوارند که اخراج ستاره تیمشان موقتی باشد و او بتواند به فرم اولیه بازگردد.

آبی ها همچنان امیدوارند تصمیم کی روش را وتو کنند

کایدی در تمرین ریکاوری آبی ها پس از درگیری گل گهر غایب بود و گفته می شد به اردوی تیم ملی رفته و کارلوس کی روش دوباره او را فراخواند اما بررسی ها نشان می دهد این ادعا صحت ندارد و خبری از تیم ملی نیست. اردویی که هم اکنون در حال برگزاری است و قرار است از هفته آینده آغاز شود و در آینده زیر نظر کی روش و با حضور دستیاران او، ملی پوشان منتخب سرمربی پرتغالی تیم ملی ریکاوری خواهند کرد. اردوی تیم ملی پس از پایان مسابقات لیگ

کارلوس کی روش در مصاحبه ای از مهدی کایدی به عنوان «مسی کوچولو» یاد کرد تا از عملکرد فنی و توانایی ستاره استقلال قدردانی کند و علاقه خود را به سبک بازی کایدی نشان دهد. ستاره 23 ساله استقلال امیدوار است در مدت کوتاهی که باقی مانده نظر سرمربی تیم ملی را تغییر دهد و در لیست سفرهای جام جهانی 2022 قطر قرار بگیرد و اولین حضور خود در جام جهانی را در سنین بالا تجربه کند. از 23!

دیدگاهتان را بنویسید