صداوسیما باید شرایط استقلال را درک کند/ موفقیت این تیم در فصل جدید دور از انتظار نیست


ساعت: 14:40
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895356

ساپینتو صفحه جدیدی در فوتبال ایران باز کرد.

یکی از اعضای هیات مدیره و پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ساپینتو صفحه جدیدی در فوتبال ایران رقم زد و به نظرم موفقیت با او دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال؛ محمد مومنی یکی از اعضای هیئت مدیره و پیشکسوت آبی ها گفت: بحث حق پخش یک واقعیت است که در همه جای دنیا وجود دارد و باشگاه های مختلف دنیا از این حق استفاده می کنند و این پول باعث شده باشگاه ها پیشرفت کرده، اما اینجا این موضوع تا اینجا خوب است.» نتیجه نمی دهد، باشگاه استقلال شرایط صدا و سیما و کشور را درک می کند و رک بگویم، مدیریت باشگاه استقلال و آقای آجورلو تعامل بسیار خوبی با صدا و سیما داشتند. با درک شرایط آنها گفتیم هیچ مانعی برای پخش مستقیم مسابقات وجود ندارد، اما صدا و سیما هم باید شرایط باشگاه و درآمدزایی ما را درک کند.

وی در ادامه گفت: باشگاه استقلال یک باشگاه فرهنگی ورزشی است. در زمینه فرهنگ و اهداف فرهنگی باید تلاش کند و برای این کار نیاز مالی دارد. اگر به دنبال الگو برای جوانان هستیم، باید به آنها غذای خوب بدهیم. همه ما در یک کشور هستیم و برای ارتقای سطح فرهنگ هواداران تلاش می کنیم. متأسفانه این وضعیت مالی باشگاه ها اجازه فعالیت در حوزه فرهنگی را به مدیران نمی دهد و آسیب جدی به خود باشگاه ها وارد می کند. بر این اساس قصد داریم تعامل را ادامه دهیم و در چارچوب قانون به منافعی برای فوتبال و صدا و سیما برسیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به انتخاب مهدی تاج به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: اکنون که سرپرستی فدراسیون فوتبال تغییر کرده است انتظار می رود فدراسیون بیشتر از باشگاه ها حمایت کند. تزلزل در این زمینه منجر به از دست دادن باشگاه ها می شود. فدراسیون فوتبال باید به باشگاه ها کمک کند تا پول در بیاورند و به سمت خصوصی سازی بروند. رفتار فدراسیون فوتبال پیام هایی برای مردم و اهالی فوتبال خواهد داشت.

مومنی بالاخره در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: نشانه های پیشرفت در تیم ما مشخص و آشکار است. آقای آجورلو تمام تلاش خود را برای موفقیت باشگاه انجام داد. انشاالله با حمایت هواداران و پیشکسوتان امسال هم استقلال موفق باشد. انشاالله در مسابقات قهرمانی فعلی با ارائه فوتبالی پویا و زیبا موفق باشیم. ساپینتو صفحه جدیدی در فوتبال ایران باز کرده است و معتقدم موفقیت با او دور از دسترس نیست به شرطی که به او فرصت دهیم تا به افکارش پی ببرد. استقلال کادر فنی خوب، هماهنگ و یکپارچه دارد و من به موفقیت این تیم بسیار خوشبین هستم.

دیدگاهتان را بنویسید