سازمان لیگ در پایان فصل درباره جام طلایی تصمیم می گیرد/ صداوسیما باید حق فوتبال و استقلال را بدهد.


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842523

هواداران نگران نقل و انتقالات باشگاهی نیستند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: انتظار ما از کادرفنی صداوسیما این است که به فوتبال حق بدهند تا فوتبال پیشرفت کند و جذابیت بیشتری پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سعید فتاحی، معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره مراسم این تیم گفت: از 370 پیشکسوت که تعدادی از آنها تهران و ایران نیستند دعوت کرده ایم و حدود 250 نفر برای خدمت به آنها اعلام آمادگی کرده اند. پیش‌بینی می‌کردیم که این اقوام قبل از آمدن به استادیوم بیرون از ورزشگاه پذیرایی می‌شوند و پس از آن در محوطه VIP اسکان می‌یابند.

وی ادامه داد: ما به سازمان لیگ نامه زدیم و درخواست جام طلایی کردیم، زیرا قوانین برای آن پیش بینی نشده بود. از سازمان لیگ خواسته ایم این موضوع را در هیات مدیره مطرح کند و در صورت امکان به درخواست ما رسیدگی شود.» دوستان قول دادند که بعد از پایان فصل و در صورت امکان جلساتی را برگزار کنند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: از زمان ورود سردار آجورلو به باشگاه، ساختار باشگاه تغییر کرده است. الان هم به هواداران این اطمینان را می دهیم که نگران نقل و انتقالات نباشند و سعی می کنیم هر بازیکنی را که سرمربی مدنظر دارد جذب کنیم. نقل و انتقالات زیر نظر مدیرعامل باشگاه انجام می شود و جای نگرانی نیست.

وی درباره پخش نشدن جشن قهرمانی از صداوسیما تصریح کرد: این تصمیم دیروز گرفته شد. اما موضوع حق پخش همه باشگاه ها و حتی تیم ملی اتفاق نمی افتد. متاسفانه بیشتر درآمدزایی باشگاه ها نادیده گرفته می شود. ما برای تعامل با احترام هواداران خود رایزنی می کنیم، اما انتظار داریم دست اندرکاران صداوسیما به فوتبال حق بدهند تا فوتبال پیشرفت کند و جذابیت بیشتری پیدا کند. طرفداران نگران نباشند، ما در مورد این موضوع مشورت می کنیم.

فتاحی با اشاره به مشکلات زیرساختی باشگاه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی استقلال در این فصل، زمین تمرینی بود که از ابتدای مجموعه انقلاب امسال در اختیار باشگاه قرار گرفت و این تیم در آنجا تمرین خواهد کرد. زمین چمن اردوگاه ناصر حجازی به صورت کاملا مکانیزه و خدای ناکرده و زمین چمن و رختکن و سکوهای آن ماه آینده به بهره برداری می رسد. استقلال علاوه بر اردوی حجازی، چمن مصنوعی ورزشگاه امام رضا (ع) نیز جمع آوری و چمن طبیعی کاشته می شود.

وی در پایان به برنامه رادیو ورزش تهران گفت: باید از کارکنان شورای تامین هم تشکر کنم. برای بازی امشب 63 هزار بلیت فروخته شد و بلیت هم خریداری شد. درخواست من از هواداران عزیز این است که در صورت عدم تهیه بلیط به ورزشگاه نیایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید