هشدار جدی به بازیکنان تیم ملی ایران

هشدار جدی به بازیکنان تیم ملی ایران

شاهین بیانی در خصوص دیدار امروز تیم ملی ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی گفت: خوشبختانه صعود ما به جام جهانی قطعی شده و هیچ استرسی برای تیم ما برای حضور در این تورنمنت حساس وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته کره هم شرایط ایران را دارد و فکرش راحت است اما جدال این دو تیم در هر شرایطی جذابیت خاص خودش را دارد. این دیدار نبرد افتخاری برای هر دو تیم خواهد بود و ملی پوشان کشورمان برای پیروزی در این دیدار تلاش می کنند تا بتوانند هر دو کره را شکست دهند و مقتدرانه نشان دهند که صعودش بی دلیل نبوده است.

کاپیتان سابق استقلال افزود: اگرچه برخی از ملی پوشان ما تاج دارند و ممکن است نتوانند در این دیدار حضور پیدا کنند، اما بازیکنانی هستند که می توانند جایگزین آنها شوند و عملکرد قابل قبولی ارائه دهند.

وی در خصوص دیدار فینال سال 1400 که استقلال و پرسپولیس با تساوی به پایان رسید، گفت: شاهد بازی پر جنب و جوش دو تیم بودیم. کمتر پیش می آمد که دربی چنین صحنه هایی داشته باشد. معمولا هر دو تیم در دستور کار خود دقت می کنند که بازی را نباختند اما در این دیدار هر دو تیم از ابتدای بازی و با توجه به شرایطی که در جدول برایشان وجود داشت سعی کردند پیروز شوند. پرسپولیس به دنبال کاهش اختلاف امتیازی خود با استقلال بود و آبی ها نیز با پیروزی به دنبال افزایش امتیاز و آماده شدن برای قهرمانی بودند.

در ادامه این بیانیه آمده است: استقلال در نیمه اول چندین موقعیت خوب را از دست داد اما اشتباه جنجالی یمگا دروازه بان پرسپولیس رخ داد که استقلالی ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور چنین تصمیمی نگرفت و داور ادامه داد. دقایق پایانی نیمه اول دفاع استقلال که در این فصل بهترین عملکرد را داشت اشتباه کرد و دروازه این تیم را باز کرد اما در نیمه دوم آبی ها کاملاً بر زمین مسلط شدند و بازی خود را با آرامش انجام دادند. او همیشه به خاطر گل تساوی درون دروازه پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفت و بازی با تساوی به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

کاپیتان سابق استقلال درباره دیدار آبی ها و پیکان تهران در شانزدهم فروردین گفت: هفت بازی تا پایان لیگ باقی مانده و استقلال باید در اولین بازی خود در قرن جدید به مصاف پیکان برود. پیکان که در جام حذفی بدشانس بود مقابل استقلال شکست خورد اما کادر فنی آبی ها می دانند برای کسب عنوان قهرمانی باید سایر دیدارها را با پیروزی به پایان برسانند، بنابراین استقلال باید آنالیز خوبی از پیکان داشته باشد تا بتواند قهرمان شود. این تیم را شکست داد

وی تاکید کرد: در دیدارهای گذشته استقلال یک لحظه مثبت در کادر فنی وجود دارد و این تعویض به موقع استقلال مقابل حریفان است. شیفت معروف به طلا و چند بازیکنی که در دقایق پایانی به میدان آمدند توانستند برای استقلال گلزنی کنند. اینجا جای درخشانی برای آبی هاست و نشان می دهد که سطح کیفی بازیکنان استقلال در همین حد است و هر رقمی که وارد زمین شود برای حریف خطرناک است.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: سال خوبی را برای همه مردم ایران آرزو می کنم. امیدوارم در جام جهانی امسال موفق باشیم. استقلال قهرمان دو جام می شود تا شاهد رشد و شکوفایی بیشتر در ورزش کشورمان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید