هشدار جدی به کاپیتان اخراجی استقلال

هشدار جدی به کاپیتان اخراجی استقلال

مهدی امیرآبادی درباره وضعیت تیم استقلال در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر و اینکه برخی کارشناسان از روند فوتبالی این تیم انتقاد می کنند، گفت: برای ما هواداران و هواداران استقلال فقط نتیجه مهم است. وقتی این بحث ها شروع شد برای یک بازی خوب امتیاز دادند؟ از قول من بنویسید که استقلال دوست دارد این مدل بازی کند و ما راضی هستیم. 2-3 تیم در کل لیگ خوب بازی می کنند اما جایگاهشان از استقلال پایین تر است. بنابراین در ایران ملاک فقط نتیجه است نه چیز دیگر.

وی در خصوص اینکه مجیدی غفوری به دلیل مشکلات انضباطی به کمیته انضباطی معرفی شد، گفت: شنیده ام که غفوری در عمل کاری کرده که اشتباه است، من از گفوری خوشم می آید اما این کارها برای او بعید است. یک بار دیگر از دست او ناراحت شدم. وقت آقای فکری به هنگام تعویض تخته ضربه زد. گفوری با تعصب بازی می کند، اما این چیزها به آینده خودش لطمه می زند. من فکر می کنم او همه چیز را با یک عذرخواهی به پایان می رساند. چون همه منتظرند در داخل استقلال چنین اتفاقاتی بیفتد و تیم را به حاشیه براند.

کاپیتان سابق استقلال درباره مشکلات سیاوس یزدانی و حسین مرادمند برای اعزام به اردو گفت: نمی دانم سرنوشت این دو نفر چه می شود، اما اگر این دو نفر بروند، به فاصله بازیکنان اصلی ما با ما اعتقاد دارم. ذخیره فقط یک یا دو درصد است امیدوارم فقط در صورتی که غیر از قهرمانی برای تیم های دیگر هم رعایت شود.

وی خطاب به بازیکنان استقلال گفت: 11 فینال در پیش است و هیچ تیمی ضعیف نیست. همه با انگیزه مقابل استقلال هستند که نتایج خوبی دارد. بازیکنان استقلال باید روی کار خودشان تمرکز کنند و فقط به پیروزی فکر کنند. هواداران استقلال در سال های اخیر آسیب های زیادی دیده اند و امسال بازیکنان و کادر فنی می توانند آنها را بسیار خوشحال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید