خبر مهم از ستاره های اخراجی استقلال و فرهاد مجیدی

خبر مهم از ستاره های اخراجی استقلال و فرهاد مجیدی

«وریا غفوری» توسط فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت.

سایت باشگاه استقلال اعلام کرد که وریا گفوری در تمرین روز دوشنبه دوم اسفند 1400 به دلیل تخلف انضباطی در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت و اجازه حضور در تمرین این تیم را نخواهد داشت.

در تمرین امروز استقلال وقتی یکی از بازیکنان با گفوری برخورد کرد و با یک لگد به پای او برخورد کرد، کاپیتان آبی پوش که درد شدیدی از ناحیه پا احساس می کرد عصبانی شد و پس از ضربه به بطری آب با لگد روی زمین کوبید. پوشش او

در همین حال فرهاد مجیدی که در میانه میدان حضور داشت به سرپرست تیم اعلام کرد که به وریا گفوری اجازه حضور در تمرینات استقلال را ندارد و باید در کمیته انضباطی حاضر شود.

گفته می شود گفوری که انتظار چنین برخوردی از سرمربی استقلال را نداشت، ظاهرا به اطرافیانش گفته است: فرهاد مجیدی بدون اطلاع از اصل ماجرا چنین تصمیمی گرفته است!

فرهاد مجیدی در تعطیلات نیم فصل موفق شد صالح حردانی را از فولاد خوزستان جذب کند. بازیکنی که دو سال پیش می خواست او را به خدمت بگیرد. حردانی که در نقش گفوری بازی می کند جای کاپیتان را در ترکیب گرفته است و بعید است با باب میل کاپیتان با تجربه استقلال هم چنین شرایطی رخ ندهد.

گفوری بعد از بازی با فجر سپاسی به کمیته انضباطی استقلال می رود تا مسئولیت اتفاقات تمرینی را بر عهده بگیرد. اما با قبولی و پرداخت جریمه به احتمال زیاد اجازه حضور در معارف استقلال را پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید