پیشنهاد سنگین استقلال برای تمدید قرارداد ستاره اخراجی!

پیشنهاد سنگین استقلال برای تمدید قرارداد ستاره اخراجی!

مدافع برزیلی استقلال پس از جدایی دو سرباز از این تیم با رقمی نزدیک به 300 هزار دلار به این تیم پیوست. مبلغی که باید برای حضور او در ادامه لیگ و مسابقات جام حذفی پرداخت می شد. با این حال آبی ها خیلی زود از جام حذفی کنار رفتند و او تنها یک فرصت برای حضور در 9 بازی لیگ داشت. البته او به دلیل اخراج در دیدار مقابل پیکان، دیدار مقابل سپاهان را هم از دست داد.

اما بازی های سیلوا از زمان استقلال او موافقان و مخالفانی داشت. این برزیلی در ابتدای حضورش نمایش فوق العاده ای داشت اما رفته رفته ضعف های فنی اش نمایان شد.

در نیمه اول بازی با پیکان اشتباه کرد، خطا کرد و در دوئل با بازیکن حریف اخراج شد. سرمربی استقلال در آن زمان به شدت به تصمیم داور معترض بود اما تقریبا همه کارشناسان داوری صحت کارت قرمز سیلوا را تایید کردند. او یکی دو توپ بسیار بد را فاش کرد که می تواند برای آبی ها خطرناک باشد.

به نظر می رسد سیلوا به خصوص در زمین مشکل دارد و به راحتی دریبل می زند. با این حال، از آنجایی که خوش بینی اولیه کمی زود بود، تردید فعلی ممکن است خیلی زود باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم سیلوا در ادامه چه خواهد کرد. حالا که او یک بازی مهم با سپاهان را باخته است، دیگر دیدارها آنقدر حساس است که هر اشتباهی می تواند مجازات سختی را به دنبال داشته باشد. او اخیرا پیشنهاد 500 هزار دلاری را رد کرد و باید دید کیفیت او ارزش تمدید قرارداد را دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید