اخراجی های نکونام در استقلال رقم خورد

اخراجی های نکونام در استقلال رقم خورد

با روی کار آمدن جواد نکونام شرایط بازیکنان استقلال در فصل آینده با فصل قبل متفاوت می شود چرا که طبیعی است تفکرات تاکتیکی جواد با سرمربی قبلی متفاوت است و او بر اساس همین تفکرات بازیکن می خرد. البته استقلال مشکل بزرگی دارد و نمی تواند چند بازیکن را به این راحتی رها کند چون برای فصل بعد هم با این باشگاه قرارداد دارند. بر این اساس، اگر نکونام برخی از این افراد را نمی خواهد، باشگاه باید با آنها برای جدایی به توافق برسد، زیرا تا زمانی که خودشان نپرسند، نام آنها از لیست استقلال حذف نمی شود.

در همین رابطه صبح امروز شنیدیم سرمربی استقلال روش خاصی را برای مقابله با این اتفاق در نظر گرفته است. طبق استراتژی نکونام همه فوتبالیست ها حتی آنهایی که قرارداد دارند اما جایی در پازل تاکتیکی نکونام ندارند باید در روز تمرین به تمرین بروند و خود را به سرمربی جدید معرفی کنند. با استقلال کار را شروع می کنند اما به محض اینکه بازیکنان جدید در پست های مورد نظر وارد می شوند به آنها می گویند برای انتخاب تیم بعدی به باشگاه بروید چون در پازل تاکتیکی نیستند.

البته نفرات مورد نظر حق دارند تا زمان انتخاب تیم جدید برای حفظ آمادگی خود به تنهایی تمرین کنند. این تصمیم برای اینکه استقلالی ها از ماجرای کاوه رضایی و ارسلان مطهری که تابستان گذشته رخ داد، متضرر نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید