گل اول استقلال در دربی رقم خورد

گل اول استقلال در دربی رقم خورد

ابراهیم قاسم پور درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: این دو تیم مدت زیادی است که با هم رقابت می کنند اما این بار شرایط جدول حساس تر از همیشه است. بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. استقلال 6 امتیاز بیشتر از حریف سنتی خود دارد، بنابراین اولویت این تیم گل نخوردن و بعد از آن گلزنی خواهد بود. گل اول استقلال در این بازی تساوی بود.

وی افزود: با این حال پرسپولیس باید برنده شود و می تواند تهاجمی تر از حریف بازی کند اما اگر بخواهد بی رحمانه حمله کند اگر دروازه اش باز باشد کار خیلی سختی است. بازی این دو تیم به ندرت برای تماشاگران زیبا و راحت می شود اما این بار چون پرسپولیس باید بیشتر از استقلال ببرد، شاید بازی جذاب باشد، البته نمی دانم این اتفاق می افتد یا نه.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه نفر اول دربی هر دو تیم است، گفت: نفر اول دربی مربی تیم است، او می تواند با تاکتیک و تاکتیکی که انتخاب می کند مسیر مسابقه را مشخص کند. در بین بازیکنان پرسپولیس وحید امیری یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است و در استقلال مهدی مهدی پور تاثیرگذارترین بازیکن این تیم است. با وجود کوتاهی قد، حالش خوب است. استقلال به جای دو مدافع خود یک مدافع برزیلی گرفت که می تواند بازیکن خوبی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید