پیروزی انقلاب با حضور مردم در صحنه/ لزوم تعیین شعار سال برای رسیدن به استقلال اقتصادی رقم خورد.


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818892

امام جمعه زنجان گفت: مسئولان، سیاسیون و دانشمندان باید وارد میدان شده و برای استقلال کامل اقتصادی نقشه راه ارائه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به موج بیان; آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه روزهای پایانی ماه شعبان آخرین فرصت برای آمادگی برای ماه مبارک رمضان است، گفت: امام علی (ع) می فرماید: از دست دادن فرصت موجب غم و اندوه و حزن است.

وی با بیان اینکه در توصیه ای به اباصلت رضا (ع) را دارم، ادامه داد: این جمعه آخر شعبان است، این را غنیمت بگیر و هر کاری را که قبلاً باید می کردی و نکردی جبران کن: من رضا (ع) را دارم. اباصلت فرمود: در این چند روزی که باقی مانده، بسیار دعا کنید و در این چند روز تا می توانید قرآن بخوانید.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه من رضا(ع) را دارم می گوید: هر که به خدا توکل کند خدا او را بس است، گفت: اخلاق در جامعه ما بسیار کم شده است.

وی 13 فروردین را یکی از مهمترین روزهای نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی بر دو رکن جمهوریت و اسلام استوار است.

آیت الله خاتمی با اعلام اینکه پناهگاه ما خداست و برنامه ما بر اساس قرآن و سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و فرزندانش است، گفت: .س.

وی با بیان اینکه اگر مردم روی صحنه نبودند جمهوری اسلامی محقق نمی شد، خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه امام علی (ع) از سوی خداوند به عنوان امام انتخاب شده بود، غیبت مردم در آن زمان در پای سخنان امام علی (ع) باعث 25 سال خانه نشینی شد و امیرالمؤمنین شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به حضور و نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم به صحنه آمدند و شهید و جانباز دادند تا این انقلاب پیروز شد.

وی با بیان اینکه در 44 سال هیچکس به اندازه مردم با سربلندی و سربلندی امتحان نداده است، تصریح کرد: صاحبان اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه با وجود همه مشکلات به ویژه مشکلات معیشتی، وقتی بحث کل انقلاب مطرح می شود، مردم در صحنه هستند، خاطرنشان کرد: خدمت این مردم خدمت امام زمان (عج) است. .

وی با بیان اینکه شعار سال از سوی رهبری بر اساس درایت و مصلحت جامعه بیان شد، تاکید کرد: شعار سال و بیانات رهبر معظم انقلاب نقشه راه مسئولان و مردم است.

امام جمعه زنجان گفت: مسئولان، سیاسیون و دانشمندان باید وارد میدان شوند و برای استقلال کامل اقتصادی نقشه راه ارائه کنند.

وی گفت: شرکت های دانش بنیان، اساتید، مسئولان، صنعتگران و… به خوبی در استان زنجان حضور دارد و افزود: دانش باید در کاربرد آن لحاظ شود.

آیت الله خاتمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: متأسفانه در کشاورزی بیشتر از این بخش ها به واردات وابسته هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید