روند متعالی انقلاب با نقش آفرینی مردم ایران رقم خورد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، نورالدین قدیمی شنبه شب در جمع اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان کردستان گفت: خاطرات زیادی از رشادت های قهرمانان از سراسر کردستان وجود دارد.

وی افزود: نهضت انقلابی از سال 94 تصمیم به انجام کار ماندگار و نجات انقلاب از انحراف گرفت و در این راستا شیوه کار را تغییر داد.

قدیمی گفت: اولین کار انجمن نیروهای انقلاب (جمنا) ایجاد شد و در انتخابات 96 موفق شدیم 16 میلیون رای متحد انقلابی را پشت سر یک نفر جمع کنیم و این به ما این دستاورد را داد که بتوانیم بر روند انتخابات مردم تأثیر بگذاریم. .

وی افزود: ما وارد مجلس یازدهم شدیم و انقلابی ترین مجلس را تشکیل دادیم و امیدواریم انقلابی ترین و قوی ترین مجلس به خوبی کار کند و مردم نتیجه را ببینند.

قدیمی گفت: در دو سال گذشته سه پیروزی بزرگ برای جریان انقلابی به دست آوردیم.

وی افزود: وقتی همه نیروها با هم متحد شوند یک کار فوق العاده شکل می گیرد و از این نظر اتحاد همه قوا یکی از عوامل پیروزی جریان انقلابی بود.

معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ضلع دیگر این مثلث پیروزی تغییر روش ها بود و به مردم قول دادیم خودشان وارد میدان شوند و حرکت از پایین به بالا بود.

قدیمی افزود: استخدام افراد، اتفاقات بزرگی را به وجود می آورد و پیروزی های ما در دوران جنگ تحمیلی با بسیج مردمی به دست آمد و روند متعالی انقلاب با نقش آفرینی ملت ایران انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: به فضل خداوند متعال کشور سوم پیروزی نهضت انقلابی بود، خداوند به کار ما برکت داد و این پیروزی را به عنوان یک نعمت بزرگ به ما داد و باز هم به نیروهای انقلابی فرصت داده شد.

معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در مقابل این پیروزی سه نوع رویکرد از جمله بی تفاوتی، نگاه به غنایم و سایر مفروضات نسبت به نعمت های خداوند متعال می توانیم داشته باشیم و این موضوع سوم است. باید در نظر گرفته شود.”

وی گفت: شورای ائتلاف سه وظیفه دارد که یکی از آنها گسترش کمی و کیفی در سطح و عمق و وظیفه دوم ستاد است.

قدیمی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی شناسایی نیروها، آموزش پرسنل و آموزش مسئولیت پذیری آنها است.

معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: وظیفه سوم کمک به دولت است و این وظیفه مهمی برای نیروهای انقلابی است.

قدیمی گفت: وظیفه نیروهای انقلاب روشنگری است و مشکلات دولت یک شبه به وجود نیامده که یک شبه حل شود.

وی افزود: هشت سال زمین را شخم زدند اما متاسفانه به جای بذر مین کاشتند.

قدیمی گفت: خدمت به مردم اصل است و باید اختلاف سلیقه را کنار بگذاریم و در عین حال که دولت در کنار مردم است از دولت حمایت خواهیم کرد و در این راستا باید نیروهای توانمندی را در شهرهای مختلف به دولت ارائه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید