سپاه پاسداران با نقش آفرینی مؤثر خود استقلال، آزادی، امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی را تضمین می کند


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813302

مجوری بیان کرد: سپاه پاسداران با روحیه عاشورایی و با الگوگیری از نهضت حسینی (ره) در دفاع از ارزش های اسلامی، سربازان روستایی و کشوری و خدمت صادقانه به مردم و سپاه پاسداران انقلابی، ولایی و انقلابی است. نهاد مردمی با نقش آفرينش‌هاي مؤثر او ضامن استقلال، آزادي، امنيت و اقتدار انقلاب اسلامي است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد مهجوری فرمانده سپاه اراک در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اراک گفت: امام حسین (ع) مظهر عزت، همت، شجاعت و ایستادگی در برابر ظلم است و ولادت حضرت اباعبدالله (ع) را اینگونه نامیدند. روز افتخار بزرگ برای پاسداران واقعی، اسلام ولایت و انقلاب است.

وی افزود: سپاه پاسداران با روحیه عاشورایی و با الگوگیری از نهضت حسینی (ره) در دفاع از ارزش های اسلامی، سربازان روستایی و کشوری و خدمت صادقانه به مردم و سپاه پاسداران انقلابی است. و نهاد مردمی با نقش. آفرينش‌هاي مؤثر او ضامن استقلال، آزادي، امنيت و اقتدار انقلاب اسلامي بوده است.

سرهنگ مجوری بیان کرد: یکی از خواسته های مهم گام دوم انقلاب، ترویج روحیه ایثار، جهاد و ایثار است چرا که به برکت این روحیه و فرهنگ ارزشمند دستاوردهای بسیاری حاصل شده و باید روز به روز تقویت شود. در روز

وی با بیان اینکه بسیجیان با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی همواره در این سال ها کارآمدی و وفاداری خود را به مردم نشان داده اند، آنان هستند که در عرصه های مختلف به صورت گمنام به مردم خدمت می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان اراک ادامه داد: 360 گروه جهادی در سطح شهر اراک در حوزه های مختلف اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی، سلامت، نهضت مددکاری، سازندگی و عمران، آموزش، فرهنگی و کشاورزی سازماندهی شده است. خدمات ارائه دهد.

وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از عرصه های فعالیت جهادگران بسیجی است. در این راستا صندوق های قرض الحسنه با محوریت مساجد راه اندازی شده است. 85 صندوق قرض الحسنه در اراک ایجاد شده و بیش از 3700 نفر در این صندوق ها نقش آفرینی می کنند.

سرهنگ مجوری گفت: بسیج سازندگی اراک در سال 1378 با حمایت از 230 سمینار اقتصاد مقاومتی در جهت تقویت و توسعه و توانمندسازی مردم، بیش از 65 سمینار برگزار و در نهایت بیش از 260 کارگاه راه اندازی کرد. اراک ایجاد شد و این رویکرد امسال با قوت ادامه یافت و امیدواریم تا پایان سال نتایج خوبی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت پایگاه های بسیج و صندوق های قرض الحسنه اراک شاهد افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب سپاه هستیم. بسيج اراك و كليه مردم محترم روستايي مي توانند ضمن برخورداري از تخفيفات اين نمايشگاه از اين نمايشگاه بازديد و از ساير محصولات استفاده كنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید