خون شهدا باعث شکست دشمنان اسلام به ویژه گروه های تروریستی می شود / سپاه پاسداران امنیت کشور را تضمین می کند

ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795235

مقامات، علما و روحانیون بزرگ شیعه و سنی;

جمعی از مسئولان، علما و روحانیون شیعه و سنی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت حضرات امنیتی در حضور حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفتند: :

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، شب گذشته دو رزمنده قرارگاه قدس جنوب شرق حین انجام ماموریت در منطقه مشترک زاهدان به شهادت رسیدند.

در همین راستا تعدادی از مسئولان، علما و روحانیون شیعه و سنی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت حضرات امنیتی در حضور حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ، گفت: این منجر به.

خواستار پیگیری جدی و برخورد با عاملان این حادثه ناگوار هستیم

آیت الله مصطفی مهامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با صدور پیامی شهادت دو تن از پاسداران قدس سپاه را تسلیت گفت: شهادت فیض بزرگی است که جز به نمونه ترین بندگان پروردگار نمی توان داد. سعادت بزرگی است که با معیارهای انسانی و انگیزه های مادی قابل سنجش نیست.

امام جمعه زاهدان با تبریک و عزاداری شهادت حضرات امنیتی در حضور حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده محترم ایشان و شهدای سیستان بلوچستان خواستار تعقیب و برخورد جدی با عاملان این حادثه ناگوار شد.

در ادامه پیام آیت الله مهامی آمده است: پیروان راه اباعبدالله (ع) و مکتب عاشورا و فرزندان امام خمینی (ره) محدود به یک زمان و مکان نیستند و امروز رزمندگان در کف قدس و محسن کیوایی ادامه این راه نورانی هستند.

اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون رشادت های دلیرمردان نیروهای مسلح است

حاج عبدالعزیز مراجهی رئیس طایفه مراجهی با تبریک و عزاداری شهادت حضرات امنیتی در حضور حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی این حکم را از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر کرد. انقلاب اسلامی.

وی افزود: الگوهایی که با جان باختگان خود برای ایران عزیز عزت و اقتدار آوردند همچنان در سنگر اقتدار و امنیت ملی این عزیزان استوار هستند و در مقابل توطئه دشمنان و اشرار انقلاب ایستادگی کردند و اجازه امنیت ندادند. و صلح مردم آسیب خواهند دید.

سردار گفت: بی شک خون شهدا باعث شکست دشمنان اسلام به ویژه گروه های تروریستی خواهد شد.

این اقدامات بزدلانه ناشی از ترس کردها از آموزه های غرورآفرین اخیر سپاه است.

حسنعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:

وی افزود: پر واضح است که این اقدامات ناجوانمردانه ناشی از ترس و وحشت کردها از رزمایش غرور آفرین اخیر نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سپاه پاسداران امنیت کشور را تضمین می کند

مولوی خلیل رسولی زاده امام جماعت موقت اهل سنت ایران روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: هرجا خون ناعادلانه ریخته می شود متاسفیم و خونریزی بلوچ ها، کردها، فارس ها، شیعه ها و سنی ها قابل قبول نیست. خیر، مگر اینکه حق داشته باشد و بعد دادگاه حکم کند.

وی با بیان اینکه ناامنی مانع توسعه و پیشرفت است، افزود: خونریزی در اسلام جایی ندارد و خداوند بانیان این اقدام توهین آمیز را لعنت کرده است.

وی گفت: سردار شهید سلیمانی شهید سلیمانی موجی از خودباوری و مقاومت در جهان اسلام ایجاد کرد و با حفظ معارف اسلام موجب بیداری مسلمانان جهان و تقویت جبهه مقاومت شد.

وی گفت: یکی از چالش های پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش دشمن برای ایجاد بحران و جنگ داخلی خواهد بود که از ابتدای انقلاب تاکنون توطئه ها و توطئه های فراوان دشمنان داخلی و خارجی بوده است و برنامه ریزی شده است. تا آسایش و امنیت مردم را مختل کند.

در خطبه امروز جمعه با اشاره به شهادت دو تن از قدس سره در سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار در منطقه کورین زاهدان آمده است: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه وجود داشته باشد، دشمنان دیگر نمی توانند نگاه کنند. دور. .

وی افزود: امروز دشمن با استفاده از جهل و نادانی برخی کشورهای منطقه، گروهی تندرو، جاهل و جاهل را به خدمت گرفته است که برای آمریکا کار می کنند.

دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از وحدت ملت ایران هراس دارند

فرماندهی امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز در بیانیه ای حادثه منطقه زاهدان و شهادت دو تن از رزمندگان قدس سره را محکوم کرد و گفت: کیست که شب و روز نمی داند چتر حفاظتی را در منطقه پراکنده کند. آسمان شهر

در متن این پیام آمده است: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی که از وحدت، برادری و برادری ملت مؤمن و انقلابی ایران هراس دارند و همواره به دنبال آسیب رساندن به صفوف مستحکم مردم و ایجاد نزاع و تفرقه هستند. زمان به گواه این امر فرزندان دلاوران و پاسداران رشید ایران اسلامی بر جنایات و اعمال زشت خود صحه گذاشتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این گونه اقدامات شنیع و ناجوانمردانه اشرار مسلح و گروه های تروریستی تکفیر نشان دهنده عمق کینه آنان از بنیانگذاران ثبات و امنیت استان و در مخالفت با وحدت و برادری ایجاد شده در بین مسلمانان بویژه سیستان است. . . و بلوچستان ما را وادار کردند تا به دشمنان اسلام و کشور اعلام کنیم که ملت ما هوشیار و بیدار است و تا می توانیم بکشیم زیرا در 40 سال اخیر از عمر پر برکت نظام اسلامی بسیاری از جوانان ما شما شهادت دادید که اتحاد و همبستگی ما بیشتر خواهد شد و هرگز تسلیم خواسته های ننگین شما نخواهیم شد و زیر بار ظلم و بی عدالتی نخواهیم رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید