هشدار جدی در خصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال

هشدار جدی در خصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال

پرویز مظلومی پس از اولین جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال که امروز دوشنبه برگزار شد، گفت: این جلسه بیشتر در خصوص واریز و ارائه بود. دو نفر از اعضای کمیته فنی به دلیل عدم حضور در ایران غایب بودند. البته جزئیات این جلسه از طریق باشگاه اعلام خواهد شد. یک مربی خارجی هم امشب به تهران می آید اما این به معنای سرمربی آینده استقلال نیست.

وی در پاسخ به این سوال که نظر کمیته فنی مربی ایرانی است یا خارجی؟ وی تاکید کرد: هر دو در حال بررسی هستند و باید با دیدن رزومه آنها تصمیم نهایی را بگیریم.

مظلومی افزود: 4 مربی خارجی پیشنهاد شده و کمیته فنی برای اعلام تصمیم نهایی برای آنها جلسه تشکیل می دهد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال همچنین خاطرنشان کرد: تا 24 ساعت آینده باید تکلیف سرمربی را مشخص کنیم. ما زمان را تلف کرده ایم و دیگر نباید زمان را تلف کنیم.

وی در پاسخ به خجت کریمی، مدیر باشگاه استقلال که گفته بود این مربی ایرانی شانس بیشتری برای نیمکت نشینی دارد، گفت: آقای کریمی باید خودش جواب بدهد. وظیفه ما بررسی رزومه مربیان و تصمیم گیری در مورد جذب مربی داخلی یا خارجی است.

مظلومی در پاسخ به این سوال که اگر سرمربی خارجی با استقلال به توافق برسد تکلیف ریالی چه می شود؟ وی افزود: این موضوع در حیطه اختیارات من نیست و قطعا مسئولان باشگاه در مورد این اتفاق به نتیجه می رسند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که ویزای سرمربی اسپانیایی صادر نشده است، گفت: اطلاعی در این مورد ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید