هشدار جدی سازمان خصوصی سازی در خصوص سود سهام عدالت + توضیحات تکمیلی

هشدار جدی سازمان خصوصی سازی در خصوص سود سهام عدالت + توضیحات تکمیلی

مدیرعامل سازمان خصوصی سازی گفت: انتشار گسترده پیام جعلی پرداخت سود سهام سرمایه و ارسال لینک آلوده باعث متضرر شدن و کلاهبرداری برخی خانواده ها شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی نیا مدیرکل حراست سازمان خصوصی سازی با اشاره به ارسال گسترده اخطاریه سود به شهروندان از طریق شماره های مجهول و جعلی گفت: برخی از هموطنان از طریق اقساط سود سود دریافت می کردند. اعداد جعلی برای مدتی سهام ارسال می شود که این شماره ها متعلق به سازمان خصوصی سازی نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه خانواده ها از طریق عابر بانک ها این نرخ ها را دریافت می کنند و حساب مردم خالی می ماند.

این مسئول تصریح کرد: در چند ماه اخیر گزارش های متعددی مبنی بر کلاهبرداری به دست ما رسیده و تعدادی از این کلاهبرداران با همکاری پلیس فتا شناسایی شده اند.

هاشمی نیا تصریح کرد: از سوی دیگر برخی سایت های زرد نیز به این معضل دامن می زنند و با انتشار مطالب غیر واقعی سعی در افزایش بازدید خود دارند که در صورت مشاهده با این سایت ها نیز برخورد می شود.

به گفته مدیرعامل سازمان خصوصی سازی، شهروندان اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص سود سهام عدالت و همچنین واگذاری سهام عدالت متوفیان را تنها از طریق رسانه های رسمی و خبرگزاری های معتبر و از طریق سامانه پیگیری کنند. پورتال سازمان خصوصی سازی و در صورت بروز مشکل از طریق سامانه رسمی سازمان خصوصی سازی امکان اطلاع رسانی موارد را داشتند.