هشدار جدی سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در آستانه جام جهانی

هشدار جدی سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در آستانه جام جهانی

فلیکس سانچز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل اکوادور در افتتاحیه جام جهانی 2022 گفت: بازی افتتاحیه بسیار ویژه خواهد بود. ما مدت ها منتظر چنین لحظه ای بودیم. ما می دانیم که چه تیمی هستیم، از کجا آمده ایم و با چه تیمی رقابت خواهیم کرد. اکوادور فردا برای رقابت و پیروزی به میدان می رود. آنها تیم بسیار جوانی دارند و انتظار دارند از گروه پیشرفت کنند. اکوادور اولین شانس پیروزی در این دیدار است و بازی سختی خواهد بود. اما از نظر جغرافیایی سخت ترین منطقه برای رقابت است.”

سرمربی تیم ملی قطر همچنین درباره شایعه رشوه دادن قطری ها به برخی بازیکنان اکوادور برای پیروزی قطر در بازی فردا، اظهار کرد: به نظر من اطلاعات غلط زیادی وجود دارد. اینترنت عالی است، اما بسیار خطرناک است. ما با هم هستیم و قوی هستیم و هیچکس نمی تواند ما را با این انتقادات و اظهارات بی ثبات کند. «ما اصلاً تحت تأثیر این شایعات نیستیم.

وی همچنین با اشاره به فشار رسانه‌های غربی به قطر به دلیل نقض حقوق بشر کارگران پروژه‌های جام جهانی در قطر، گفت: صحبت‌های زیادی در این باره شد، برخی اطلاعات نادرست و برخی نظرات کاملاً منصفانه توجیه نشد. . مرگ انسان ها در ساعات کاری بزرگ ترین فاجعه است، چه در اینجا و چه در هر جای دنیا.»

تیم های قطر و اکوادور از ساعت 19:30 فردا در اولین دیدار خود از گروه A جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید