هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی فراخوان داد


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905841

فراخوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی با موضوع «زندگی ادامه دارد…» برای کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این رویداد هنری در رشته های نقاشی، خوشنویسی، سرامیک و مجسمه سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی برگزار می شود.

مربیان هنر، کارشناسان هنری و کارشناسان هنری و سایر همکاران کانون (فرهنگی، ادبی، اداری، خدماتی، مدیران و دستیاران) می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

بر اساس این دعوت نامه، در قسمت طراحی، علاقه مندان می توانند با تکنیک آزاد و پرهیز از استفاده از کلاژهای انحصاری، آثاری را خلق کنند.

همچنین در رشته خوشنویسی می توانند آثار خود را با تکنیک های خط، نستعلیق پررنگ، خط دوم نشق، نستعلیق ثالث و شکسته و خوشنویسی ارسال کنند.

در عین حال در هنر سفالگری و مجسمه سازی با تکنیک آزاد و بدون افزودن پارچه، کاغذ یا مواد دیگر به شی سفالی آثاری خلق کنید و از رنگ آمیزی خودداری کنید.

همچنین در رشته عکاسی که به صورت تک عکس و مجموعه عکس برگزار می شود، علاقه مندان می توانند با دوربین یا موبایل عکس بگیرند و در هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی شرکت کنند.

همچنین شرکت کنندگان در بخش هنرهای بومی و سنتی می توانند گلدوزی سنتی، بافندگی سنتی، دستباف، چرم، صنایع چوبی، حصیری، کاردستی فلزی و عروسک های سنتی را به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال کنند.

هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی با هدف ایجاد محیطی برای کشف، پرورش و شکوفایی خلاقیت‌های هنری همکاران و شناسایی مربیان و متخصصان خلاق در حوزه‌های هنری به منظور فراهم کردن بستری برای ارتقای مهارت‌ها و توانایی‌های مربیان، برای خلق آثار برگزار می‌شود. محیط رقابت سالم بین همکاران کانون، برای تشویق و سازماندهی انگیزه همکاران و انعکاس توانایی ها و توانایی های هنری همکاران مرکز.

یادآور می‌شویم پس از داوری و اعلام برگزیدگان در هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی در بهمن ماه 1401، آثار برتر تا پایان سال در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید