هفته بعد؛ اعمال محدودیت هوشمند عروق کرونر در کشور

هفته بعد؛  اعمال محدودیت هوشمند عروق کرونر در کشور

حسینعلی شهریاری یکشنبه شب در جلسه شورای اداری زاهدان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان آخرین استان های کشور از نظر واکسیناسیون کرونا هستند و این موضوع می تواند اوج جدیدی را در آن استان رقم بزند.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی تاج و تخت، هر فردی که در ایران اسلامی زندگی می کند باید واکسینه شود، بنابراین اتباع بیگانه فاقد شناسنامه و اتباع مشکوک باید در مقابل این ویروس واکسینه شوند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیم ایجاد موج ششم تاج در کشور وجود دارد، بنابراین واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از ایجاد موج جدید بسیار مهم است. “

وی گفت: در اکثر کشورهای دنیا علیرغم اینکه 100 درصد واکسیناسیون تاج انجام شده است، این کشورها بار دیگر درگیر اوج جدید تاج هستند.

شهریاری گفت: واکسیناسیون قطعا سیستم ایمنی بدن را در برابر تاج تقویت می کند، بنابراین واکسیناسیون یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای جلوگیری از پیک جدید تاج است.

وی گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی تاج، افراد بالای 60 سال باید نوبت سوم واکسن کرون را دریافت کنند، همچنین پیش بینی شده است که افراد دارای بیماری های خاص مشمول این مصوبه شوند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در سیستان و بلوچستان مراسم عزاداری و عروسی به راحتی انجام می شود که بسیار خطرناک است.

وی گفت: مردم فکر نکنند که تاج تمام شده و با یک پیک جدید با حالت عادی تماس بگیرند، اما همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید