همه دانشجویان به مدرک لیسانس / لیسانس حضوری خواهند رفت


ساعت: 08:58
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819621

معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به آغاز مراحل و مراحل آموزش مستقیم دانشجو در این ترم، گفت: هیچ دانشگاهی حق ارائه طرحی برای بازگشت دانشجویان مقطع کارشناسی به آموزش حضوری ندارد. . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر کاسم عمو عابدینی در بیانیه‌ای گفت: همه دانشگاه‌های کشور باید برنامه‌ریزی لازم را برای از سرگیری تحصیلات شخصی دانشجویان داشته باشند و این‌طور نیست که یک دانشگاه نخواهد این دانشجویان به کلاس‌های درس خود بازگردند.

وی افزود: برخی از دانشگاه ها گام به گام تحصیل در مقطع کارشناسی را آغاز می کنند اما اینطور نیست. دانشگاه نمی‌خواهد این دانشجویان آموزش‌های شخصی داشته باشند.»

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: برنامه‌ریزی برای از سرگیری آموزش‌های فردی هم‌اکنون در حال انجام است، اما دانشگاه‌ها این حق را دارند که مراقب سلامت دانش‌آموزان و معلمان باشند و دانشجویان بتوانند از ظرفیت‌ها بهترین استفاده را ببرند. یادگیری شخصی. “توسط دانشگاه ها انجام شود.

عمو عابدینی یادآور شد: دانشجویان ورودی در دو سال اخیر اصلاً دانشگاه را ندیده اند، بنابراین دانشگاه ها باید برنامه ریزی های لازم را برای آشنایی با فضای دانشگاهی این دانشجویان داشته باشند.

وی تاکید کرد: بخشنامه ای به دانشگاه ها ابلاغ کرده ایم که بر اساس آن تمامی مراکز موظفند آموزش های حضوری را از سر بگیرند و به دانشجویان در تامین شرایط مهمانی، لغو ترم ها و دروس کمک کنند. ما حتی برای دانشجویانی که در تصمیم گیری مستقل مشکل دارند به دانشگاه ها این فرصت را داده ایم.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید