مدرک انجمن فیلم جوانان معادل فوق لیسانس شد


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884207

مدرک دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران در هیئت صلاحیت کارگردانان فیلم اول بنیاد سینمایی فارابی معادل کارشناسی ارشد محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بر اساس مصوبه اولین هیأت صلاحیت کارگردانان فیلم، دیپلم دوره جامع فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران معادل مدرک کارشناسی ارشد در این هیئت می باشد و متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم از دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران، دریافت مدرک کارشناسی ارشد ارزشیابی.

این هیئت که مهدی آذرپندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران نیز عضوی از آن است، برای بررسی صلاحیت متقاضیان کارگردانی فیلم اول و متقاضیانی که قصد حضور در بنیاد سینمایی فارابی را دارند، مدرک کارشناسی ارشد را در آیین نامه خود لحاظ کرده است. برای تایید فیلم اول در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس اولویت بیشتری در قبولی در هیئت دارند.

بنیاد سینمایی فارابی در برنامه پنج ساله خود بر اساس «سیاست گذاری، سیاست گذاری و ترسیم خطوط کلی این بنیاد» که از سوی محمد هزائی، رئیس سازمان سینمایی اعلام شد، موظف به تشکیل دبیرخانه این بنیاد شد. صلاحیت هیئت بازبینی حرفه ای اولین کارگردانان فیلم».

این شورا به تازگی در بنیاد سینمایی فارابی با بررسی صلاحیت های حرفه ای کارگردانان، ارزیابی، سازماندهی و تقویت کارگردانان فیلم اولی و با رویکرد عدالت محوری و تمرکززدایی و تقویت حضور جوانان متعهد انقلابی در عرصه فعالیت خود را آغاز کرده است. فعالیت های سینمایی و مدیریتی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید