همه دستگاه ها باید زمینه حضور نیروهای جهادی را فراهم کنند

وی ادامه داد: اقدامات جهادی که در قالب بسیج و سایر بخش های بسیج انجام می شود با این همه توان و توان و تجهیزات قابل ارزیابی و مقایسه با یکی از دستگاه های دولتی است.

استاندار یزد تصریح کرد: ارکان اصلی کار جهادی عشق، ایمان، بصیرت و تلاش است که هر روز در این گفتمان پرورش داده می شود و اقدامات جهادی و شجره نامه سازندگی بسیج که رابط امام و امت است. .

فاطمی ادامه داد: برگزاری این جلسات و پیگیری مصوبات آنها می تواند مبنای کار روزانه باشد و زمینه اقدامات ارزشمند دیگری را فراهم کند، لذا تقاضا دارم مصوبات با جدیت پیگیری شود و همه دستگاه ها زمینه حضور بسیج و بسیج را فراهم کنند. نیروهای جهادی در قالب الگوهای خاصی

وی با اشاره به اقدامات گروه های جهادی در موقعیت ها و عرصه های مختلف گفت: مرمت و بازسازی مساجد و بناهای تاریخی و همچنین بازسازی قنوات با کمترین هزینه از جمله اقدامات این گروه های جهادی است.

استاندار یزد تصریح کرد: در سیل اخیر دو هزار نفر از بسیجیان و جهادگران یزدی کار آواربرداری و خدمات رسانی به مردم را انجام دادند و هیچ ارگانی در استان نتوانست این تعداد را ساماندهی و سر کار بیاورد.

فاطمی افزود: در بحث امنیت و آرامش کشور و جلوگیری از تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به مردم، اگر نیروهای بسیج و مردم در کنار نیروی انتظامی حضور نداشته باشند، نمی توان حوادث را مدیریت کرد. در آموزش دستگاه ها و افزایش همکاری ها مورد استفاده قرار گرفت البته مشکلاتی وجود دارد و ممکن است در شکل گیری زیرساخت ها ناهماهنگی هایی وجود داشته باشد اما به مرور نواقص برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: باید به دنبال ایجاد شهرک اقتصاد مقاومتی با هدف بازاریابی تولیدات و کارگاه ها برای ایجاد اشتغال باشد و تمام ظرفیت اموال تملک شده در اختیار بسیج باشد و به تامین اعتبار توجه ویژه شود. برای فعالیت ها و اقدامات بسیج.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید