همه منتظرند تا جادوی بزرگ سردار آزمون را بشکنند

همه منتظرند تا جادوی بزرگ سردار آزمون را بشکنند

در حالی که تنها نیم فصل تا پایان قرارداد کاپیتان با زنیت سن پترزبورگ و آزادی این بازیکن باقی مانده، همه اخبار حاکی از توافق نهایی باشگاه روسی با لیون فرانسه برای انتقال این ستاره به این بازیکن ایرانی بود. تیم ملی. البته در چند روز اخیر لحن گزارش ها تغییر کرده و منابع روسی می گویند که این تست تا پایان فصل در زنیت ادامه خواهد داشت. دلیل ش چیه؟ دو فرضیه مطرح شده است. برخی به اختلافات مالی بین دو باشگاه اشاره می کنند و برخی دیگر می گویند زنیت در این مقطع از فصل نتوانسته است جایگزین مناسبی برای آزمون پیدا کند. در نتیجه چندین میلیون یورو از انتقال خود ضرر کرد تا بتواند در نیم فصل از خدمات این بازیکن استفاده کند. با این حال زنیت در لیگ اروپا حضور دارد و قطعا به یک مهاجم به عنوان سردار آزمون نیاز دارد.

اگر این گزارش ها را جدی بگیریم، باید گفت که سردار آزمون برای انتقال بزرگتر به جدول شانس بازگشته است. نه اینکه لیون تیم بدی است. آنها به خوبی شناخته شده اند، آنها در حال حاضر در لیگ اروپا هستند و حتی در سال های اخیر نقطه شروع بسیاری از بازیکنان برای تیم های بزرگتر بوده اند. با این حال شرایط فعلی لیون در لیگ فرانسه خوب نیست. آنها در جدول رده بندی سیزدهم هستند و هیچ چشم اندازی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده ندارند. با وجود متوسط ​​بودن لیگ روسیه، آزمون حداقل این فرصت را داشت که در طول این سال ها با تیم های بزرگ جهانی در لیگ قهرمانان اروپا روبرو شود و حتی به چلسی و بایرن مونیخ گل بزند. سفر به لیگ فرانسه می تواند از چنین فرصتی از مهاجم تیم ملی استفاده کند.

سردار حتی اگر به تیم ضعیفی در لیگ انگلیس منتقل شود، شانس بازی مقابل «شش برتر» را خواهد داشت که بسیار هیجان انگیز است. حتی بوندسلیگا ممکن است از برخی جهات برای آزمایش مناسب تر باشد. با این حال سردار که یک دهه است در لیگ روسیه موفق عمل کرده است، شانس دیگری برای حضور در جمع مشتریان سرشناس در نیم فصل دارد. آیا او سرانجام مقصدی را پیدا خواهد کرد که مناسب استعدادهایش باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید