هواداران منتظرند. پرسپولیس به لیگ حمله می کند

هواداران منتظرند.  پرسپولیس به لیگ حمله می کند

مصطفی کنبرپور بازیکن و مربی سابق پرسپولیس در خصوص قرعه این تیم در لیگ برتر و شرایط جذب سرخ پوشان تهرانی اظهاراتی را بیان کرده است.

در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس چطور فکر می کنی؟

در حال حاضر شرایط به گونه ای است که تمامی تیم های لیگ برتر بیست و دوم با تمرینات ویژه به مسابقات می آیند. شرایط به گونه ای است که مربیان جوان باتجربه تر شده اند و با شناخت کافی از بازیکنان رقیب وارد مسابقات جدید می شوند. برخی برای بقا در جدول، برخی برای ماندن در میانه جدول و برخی حریفان نیم نگاهی به قهرمانی و بالای جدول دارند.

این چه وضعیتی برای پرسپولیس است؟

قطعا پرسپولیس که تیم محبوبی است و هوادارانش حساسیت خاصی نسبت به آن دارند باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشد.

نظرت در مورد خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چیست؟

ما بازیکنان بسیار خوب و برجسته ای را در خط دفاع و هافبک جذب کرده ایم. افرادی با تجربه ملی و تعدادی از شهروندان سابق پرسپولیس که به تک تک آنها احترام می گذاریم و امیدواریم دوباره در پرسپولیس بدرخشند.

می دانید چگونه مردم از عدم شماره گیری Nook فوروارد شکایت می کنند؟

این موضوع نیاز به بررسی دقیق تری دارد. نمی دانیم شرایط پرسپولیس چگونه بود! ممکن است گل محمدی گزینه هایی را به باشگاه داده و باشگاه موفق به جذب آنها نشده باشد یا اینکه کادر فنی هنوز برنامه ای برای این موضوع نداشته است. اینها همه سوالات بی پاسخی هستند که هیچ کس به طور قطع نمی داند. نمی دانیم مشکل از کجاست. باشگاه نتوانست آنها را بگیرد یا کادر فنی از این مشکل خبر نداشت!

شنیده ها حاکی از آن است که دیاباته گزینه ای برای حضور در پرسپولیس است؟

ما در بین بازیکنان محلی خود دیابات بسیار بهتری داریم. البته گفتن اسامی بازیکنان در این شرایط جالب نیست اما فوتبالیست های مطرح بومی ما می توانند خیلی بیشتر به پرسپولیس کمک کنند.

وضعیت پرسپولیس را در کل چطور می بینید؟

فکر می کنم حمایت خوبی داشتیم. بازیکنانی چون سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و پورعلیگنجی بازیکنان ماهر و با تجربه ای هستند که می توانند به پرسپولیس کمک کنند. اما فکر نمی کنیم تیم کهکشانی داشته باشیم و پرسپولیس شکست ناپذیر است. نه! پرسپولیس شکست ناپذیر نیست و به هر حال حریفان زحمت کشیده اند و کمک کرده اند و با امید و رویا وارد لیگ جدید شده اند. فکر می کنم پرسپولیس باید با جذب مهاجم شسدانگ کار نقل و انتقالات خود را تکمیل کند.

به نظر شما قرعه پرسپولیس در فصل جدید سخت است یا آسان؟

هر چه هست، قرعه کشی به نام پرسپولیس به گونه ای انجام می شود که باید به نوبت با رقبای خود بازی کند. البته شروع مسابقات در هر تورنمنتی بسیار مهم است.

فکر می کنی پرسپولیس مقابل ذوب آخان در اصفهان چه وضعیتی داشته باشد؟

شروع مسابقه بسیار مهم است. بازی در اصفهان همیشه حساسیت های خود را داشته است، اما معمولا سه چهار هفته اول زمانی است که تیم ها خود و حریفان را ارزیابی می کنند. امیدوارم پرسپولیس اولین نتیجه را بگیرد پس تکلیف آنها در لیگ چه می شود. البته نظر من یا بهتر است بگویم احساسم این است که پرسپولیس با شروعی طوفانی وارد لیگ بیست و دوم می شود.

اجرای دربی در هفته دوازدهم را چگونه ارزیابی می کنید؟

این هم با قرعه تعیین می شود! امیدوارم پرسپولیس نتایج خوبی کسب کند و در صدر جدول باشد. در این صورت با ذهنی آرام تری به استقبال استقلال خواهد رفت.

بقیه کلمات؟

امیدوارم در قهرمانی جدید شاهد تیمی از پرسپولیس باشیم که آرامش را به مردم و هوادارانش هدیه کند و در نهایت بتواند شکوه گذشته خود را تکرار کند. این تنها آرزوی ما برای پرسپولیس است.

دیدگاهتان را بنویسید