همه گوش به فرمان رهبری باشیم

ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800120

محمد بکیر محمدی لائینی گفت: پرهیز از تفرقه در دین همواره باید مورد توجه قرار گیرد و همه باید مطیع دستورات مقام معظم رهبری باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی امشب در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه تفرقه دین بزرگترین خطر است، اظهار داشت: و روحانیت برای تبلیغ دین در زیر سایه نیاز است. و پرچم انقلاب و ولایت باید از تفرقه پرهیز کرد.

سخنگوی ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه به انتصاب این سازمان اعتقاد دارم و امیدواریم این انتصاب موفق باشد، گفت: وظیفه ما نسبت به دین این است که به قول برخی از دلقک های خارجی در فضای مجازی مردم را متدین کنیم.

وی افزود: بعد از تاج، مساجد حال و روز خوبی ندارند و رونق قبلی را ندارند، البته قبل از آن ما در مازندران از نصف ظرفیت مساجدمان از الفبای مسجد که امام جماعت است خالی بودیم. از جماعت.”

محمدی لائینی از تشکیل کارگروه قرآن و عترت، هیئت های مذهبی، جامعه مداحان و مبلغان انقلابی و … خبر داد. وی افزود: استفاده از این کارگروه ها خوب است. وحدت رویه ها مهم است، پرهیز از تفرقه در دین را باید همیشه در نظر گرفت.

وی گفت: اقامه دین موضوع دوم است، انقلاب اسلامی نماد اقامه دین است، تفرقه دین بدترین خطر است، همه باید به سخنان مقام معظم رهبری توجه کنیم که حجت خداست. ، اثبات نباید خطاناپذیر باشد، همه ما باید در مورد این اثبات آنلاین باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مخالفت در فضای مجازی با ماسک یا واکسن، بر غیرت ولایی تاکید کرد و افزود: سایه و پرچم انقلاب و ولایت لازم است، باید از تفرقه پرهیز کنیم.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی مازندران همچنین از آموزش 10 هزار مازندرانی در 26 رشته قرآنی خبر داد و گفت: علاوه بر این 200 خانه در سراسر دنیا برای استقرار روحانی در روستاها ساخته شده است.

حجت الاسلام ناصر شکریان ضمن تجلیل از دو دهه خدمت همرزمانش در دیار علویان گفت: به همه خدمتگزاران و همرزمانم تبریک و قدردانی می کنم.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه بارها از فرد دیگری درخواست جایگزینی کرده ام، از وظیفه شناسی پرسنل تشکر کرد و ادامه داد: از خانواده های معزز شهدا تشکر می کنم.

شکریان گفت: حقیر در سال 1373 به دستور امام خمینی (ره) از قم به مازندران هجرت کردم. من سمت معاونت مؤسسه را بر عهده داشتم. لباس پوشیدم.

وی از تشکیل کمیته ای در داخل و خارج سازمان و تدوین برنامه 10 ساله برای جذب نیروی جدید و توسعه فضای تبلیغاتی خبر داد و افزود: در آن زمان مراکز فرهنگی و تبلیغی زیادی نداشتیم، چنین کانونی نداشتیم. در ادارات بخشی از مازندران بود.

شکریان در خصوص ساخت بناهای لازم یادآور شد: 200 خانه در سراسر دنیا برای استقرار روحانیت در روستاها ساخته شده است که 150 مورد برای تکمیل داریم.

وی با بیان اینکه در گذشته اساتیدی را از قم می آوردیم، گفت: سالانه 50 کارمند متخصص را در دستور کار قرار می دادیم که اکنون 10 هزار نفر در 26 رشته قرآنی دارای گواهینامه هستند.

شکریان با اشاره به سخنان علامه مصباح یزدی از اجرای طرح مصباح الخدا و نیروی انسانی این نیروها خبر داد و گفت: حمایت از روحانیت و حوزه های علمیه وظیفه من بود.

گفت استغفار می کنم و اگر غفلت می شود تواضع می کند. فرمود: «اگر توفیق باشد از جانب خداست. من خوشحالم. برای برادر عزیزمان آرزوی موفقیت داریم. شریف تبار.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید