همکاری دستگاه های خدمات رسان با شهرداری در رفع مشکلات نایسر / ایجاد نهضت معرفی آسفالت در نایسر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، محسن فاتی صبح امروز در بازدید از منطقه دورافتاده نایسر که با حضور شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: باید با کار جهادی این نگاه را تغییر دهیم.

وی خاطرنشان کرد: از همه مدیران انتظار داریم تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم برای ارتقای اعتماد اجتماعی انجام دهند.

نماینده مردم سنندج، کامران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم و تحقق مطالبات قانونی آنان وظیفه تک تک کارکنان است، گفت: برای حل مشکل تامین آب باید اقدامات لازم انجام شود. شبکه در منطقه ایزوله نایسر.

فتحی تصریح کرد: قطعاً نایسر یکی از مکان هایی است که رئیس جمهور در سفر به استان به آن سفر خواهد کرد که لازم است قبل از این سفر به نایسر اقداماتی انجام شود.

وی گفت: تصویب حل مشکل شبکه آبرسانی منطقه منفصل نیسر در سفر ریاست جمهوری باید در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم سنندج، کامران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز شورا و شهردار سنندج سخت کار می کنند و نهضت آسفالت در شهر ایجاد شده است، گفت: جهادگران و زحمتکشان آمده اند. حرکت برای توقف به دلیل کمبود قیر.

وی گفت: ما به عنوان نماینده مردم در مجلس تمام تلاش خود را برای نظارت و تحویل قیر به مرکز انجام خواهیم داد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت جدی شهرداری از راه و شهرسازی برای تامین قیر گفت: وقت داشته باشید.

وی با انتقاد از پایین بودن سرانه ورزش در نایسر گفت: موضوع تبدیل سیلوهای شرکت گاز به فضای ورزشی در سفر رئیس جمهور به کردستان مطرح و پیگیری می شود.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی وعده پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون تن برای احداث چمن مصنوعی مجتمع تفریحی و فضای سبز که توسط شهرداری سنندج در نایسر اجرا می شود، داد. مسائلی که رئیس جمهور در گذشته نگران آن بوده است باید یک بار برای همیشه حل شود.

فاطی خاطرنشان کرد: مردم از ما توقع دارند کار کنیم. انواع کم کاری ها را کارمندان پای نظام می نویسند.»

وی در پایان با اشاره به جمعیت منطقه منفصل شهری نیسر سنندج گفت: خدمات رسانی فقط در این منطقه برای شهرداری مقدور نیست. همه دستگاه های خدمات رسان در این حوزه باید تلاش کنند و به شهرداری کمک کنند.»


aac928b0 c8bf 4092 a90b 6c5e05ace1dc خبر خاکستری


ایجاد تردد آسفالت در نایسر / احداث 10 هکتار فضای سبز

سید انور رشیدی در بازدید نمایندگان مجلس سنندج، کامران و دیواندره از منطقه منفصل نایسر با حضور جمعی از مسئولان استانی گفت: بر این اساس فعالیت در حوزه های مختلف این منطقه را در دستور کار قرار دادیم. .

وی افزود: در حوزه سرانه فضای عمومی، فضای سبز، آسفالت معابر و …. اقداماتی در این زمینه انجام شده و این روند تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

شهردار سنندج گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و مشکلاتی را که در نایسر وجود دارد حل کنیم.

رشیدی از برنامه شهرداری برای ایجاد 20 هکتار فضای سبز در نایسر خبر داد و با بیان اینکه سقفی برای هزینه در این منطقه نداریم، گفت: برای بهبود منافع ساکنان این منطقه از سرانه فضای سبز، ساخت و ساز 10 هکتار فضای سبز در دو مکان.

وی با بیان اینکه نهضت و انقلاب آسفالت در نیسر راه اندازی می شود گفت: آسفالت معابر و خیابان های نیسر و توسعه فضای سبز این منطقه از اولویت های شهرداری سنندج است و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است. نقطه ..

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: اجرای 357 هزار متر آسفالت در منطقه منفصل شهری نایسر سنندج مشخص شده که در صورت تامین قیر به سرعت تکمیل می شود.

رشیدی با بیان اینکه در حال حاضر 20 درصد از مساحت این منطقه آسفالت و بهسازی است، گفت: یکی از موانع راه شهرداری در توسعه و آسفالت کوچه ها و معابر، نبود زیرسازی از سوی دستگاه های خدمات رسان است.

وی افزود: آسفالت تا زمانی که دستگاه ها برنامه های توسعه زیرساخت های راه را در این حوزه به طور کامل اجرا کنند عملاً گران است.

شهردار سنندج ابتدا با تاکید بر اینکه آسفالت معابر و محله هایی که از سوی دستگاه های خدمات رسان ابلاغ نشده و مشکلی ندارند را در پایان عملیات زیرسازی آغاز می کنیم، خاطرنشان کرد: مصمم به ارائه خدمات صادقانه با تمرکز ویژه بر دور شهری هستیم. مناطق. و ما تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

رشیدی افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد افزایش 30 درصدی آسفالت نسبت به وضعیت فعلی در نایسر باشیم و در پایان سال 1401 گزارشی از اجرای آسفالت 50 درصد از کل معابر اعلام کنیم. در این منطقه.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید