پروژه های جدید آسفالت در شهر یاسوج راه اندازی شد/ خدمات رسان به ساختمان های بدون مجوز خدمات نمی دهند


ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881971

شهردار یاسوج از تداوم نهضت آسفالت در شهر یاسوج خبر داد و گفت: از ابتدای سال 1401 دوره جدیدی از توسعه شهری آغاز شده و حرکت آسفالت در مناطق کم برخوردار ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهردار یاسوج در حاشیه آسفالت خیابان های این شهر به خبرنگار صبح زاگرس گفت: در این مرحله از کار واحدهای عمرانی شهرداری، خیابان شهید امیرنژاد شرف آباد زیر بار آسفالت رفت.

وی گفت: میزان آسفالت مصرفی این خیابان حدود 3500 متر مربع است.

مقدم همچنین به آسفالت معابر فرعی منطقه انبار شرف آباد اشاره کرد و گفت: 12 خیابان فرعی در این منطقه آسفالت شد و کل کار انجام شده در این منطقه 4500 متر مربع است.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 33 هزار متر مربع در سطح شهر یاسوج آسفالت شده است و ورودی شهر یاسوج از بنسنجان تا پل مهریان، بخشی از جاده آبشار و همچنین خیابان اصلی. کوی شهرداری در این پروژه سنگفرش شدند.


e0f868dd 4e59 4313 938e 4bbd6deacf2d خبر خاکستری

وی ادامه داد: تردد آسفالت متوقف نخواهد شد و علاوه بر کار بی وقفه ناوگان عمرانی شهرداری، سه مناقصه برای انتخاب پیمانکار برای اجرای آسفالت برگزار شده که با تعیین پیمانکار آغاز می شود.

ارائه دهندگان خدمات نباید به اماکن بدون مجوز خدمات ارائه دهند

شهردار یاسوج با بیان اینکه از شهروندان و دستگاه های خدمات رسان توقع و گلایه داریم، گفت: در بسیاری از مناطق ساختمان ها فاقد پروانه و طرح انشعابات هستند و این ساخت و سازها علاوه بر عدم پرداخت عوارض شهرداری و عوارض ساخت زیرساخت ها، موجب می شود. علت مشکلات غیر قابل جبران شد.


b4afec24 d366 4986 b74d 033a43657652 خبر خاکستری

مقدم ادامه داد: به دلیل بی توجهی سازندگان به ضوابط شهرسازی و طرح های تفصیلی، اکنون در بسیاری از محلات با مشکل کمبود سرانه آموزشی، درمانی و فضای سبز مواجه هستیم و این خطر بزرگی است که خدمات رسان نیز در آن قرار دارند. اشتراک گذاری

شهردار یاسوج بیان کرد: عدم توجه به طرح های جامع و تفصیلی، عدم ارائه طرح تفکیک از سوی مالکان و همچنین عدم مراجعه سازندگان برای دریافت پروانه، مشکلات عدیده ای را برای شهر و سایر شهروندان ایجاد می کند که این امر خود را نشان خواهد داد. مخصوصاً در مواقع بحرانی. و برای برون رفت از این وضعیت فرهنگ سازی و مشارکت همگان ضروری است.


b3535dec b217 4431 a2a5 d35a21a928fb خبر خاکستری

وی افزود: بر اساس قانون شرکت های آب، برق و گاز نباید بدون استعلام از شهرداری انشعابات را تحویل دهند اما متاسفانه شاهد هستیم که عموما ساخت و سازهای غیرمجاز از خدمات بهره مند می شوند و آن دسته از شهروندانی که در ساختمان های غیرمجاز ساکن هستند و خواهان آسفالت و جدول گذاری هستند. و خدمات رایگان

مقدم تاکید کرد: اولویت ما در شهرداری یاسوج آسفالت معابر و مناطقی است که معاونت شهرسازی برای آنها مجوز صادر کرده است.

وی تاکید کرد: بر این اساس اولویت کاری شهرداری آسفالت یاسوج در معابری است که ساکنان آن دارای پروانه ساخت هستند و از شهروندانی که پروانه ساخت ندارند درخواست داریم برای ارائه خدمات به شهرداری نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید