هندبال باید به المپیک برسد/ مثل فوتبال ورق برگشت، خودت را باور کن


ساعت: 19:18
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1920129

وزیر ورزش و جوانان گفت: هندبال ایران باید کارهای بزرگی انجام دهد و به المپیک برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سجادی وزیر ورزش در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی هندبال گفت: باید قدر داشته هایمان را بدانیم و از داشته هایمان به خوبی استفاده کنیم. ساعت چهار صبح است و کسی ایستاده نیست. ما وظیفه داریم به ورزش خدمت کنیم و در کنار هم به آنچه که شما علاقه مند هستید فکر کنیم. داشتن ماشین مناسب حق ورزشکار است. همچنین زمانی که او الگوی دیگران باشد، زندگی او مورد بررسی دقیق قرار می گیرد. چهار پنج روز گذشته در مورد مسکن ورزشکاران با بازرپاش صحبت می کنم تا ببینم ورزشکاران و پیشکسوتان چگونه می توانند مسکن بگیرند.

وی خطاب به ملی پوشان هندبال افزود: امروز در ستاد بازی های آسیایی درباره اعزام مسائلی مطرح شد و وظیفه ما حمایت است و وقتی وارد روستا می شوید این شما و عملکرد شما هستید. صحنه در این زمان است و ما باید اکنون و البته از یک سال پیش کار کنیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم که وقتی روی سکو به تماشای مسابقات شما می نشینیم، نگوییم کاش کاری انجام می دادیم.

وزیر ورزش در خصوص عملکرد تیم ملی گفت: امیدوارم کیفیت عملکرد شما به گونه ای باشد که شما و کادر فنی از آن لذت ببرید. امیدوارم همچنان به کسب سهمیه المپیک ادامه دهید.

وی تاکید کرد: امیدوارم چشمان سواران موج ورزشکاران تیره شود. آنها سعی کردند در ذهن ورزشکاران تردید ایجاد کنند و امیدوارم ورزشکاران با عملکرد خود آنها را ناامید کنند. در کشتی شاهد بودیم که در حین برگزاری مسابقات عده ای از هموطنان حاضر در سالن سعی کردند ذهن رقبا و مربیان را مشوش کنند.

سجادی گفت: برای بازیکنان خیلی سخت بود و آنها را تنها نگذاشتیم و تیمی که 6 گل زد بازی مقابل ولز را تغییر داد. بدانیم که ورزش یعنی ایمان به خودمان. مطمئنم در این مسابقات هم می توانید امتیاز خوبی کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید