هندبال با وسلین روزهای خوبی در پیش خواهد داشت


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822573

دیدار پاکدل و سرمربی تیم ملی هندبال با دبیرکل کمیته ملی المپیک

علیرضا پاکدل و وسلین وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال با دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال صبح امروز به همراه وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی با حضور در کمیته ملی المپیک با کیکاوس ساعدی دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

کیکاوس ساعدی دبیرکل کمیته ملی المپیک با خیر مقدم به علیرضا پاکدل و سرمربی تیم ملی هندبال مونته نگرو گفت: هندبال یکی از فدراسیون های برنامه محور و پرتلاش است و رئیس فدراسیون کارگری دارد. با توجه به تاکید صالحی امیری بر حمایت از فدراسیون های برنامه محور و پرتلاش، کمیته ملی المپیک حمایت خوبی از آن فدراسیون دارد.

وی افزود: شما را به عنوان بازیکن و مربی خوب می شناسم و جوایز زیادی در این زمینه کسب کرده اید. بی شک هندبال ایران با حضور پاکدل و کادر اجرایی آنها و شما روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.

سعیدی گفت: هندبال یکی از رشته های پرطرفدار است، بنابراین کارشناسان و امکانات آکادمی ملی المپیک در خدمت ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی هندبال خواهد بود. ما برنامه خوبی برای انجام تست های آمادگی جسمانی در تیم های مختلف برای جلوگیری از آسیب های ورزشی داریم و همین برنامه هندبال را اجرا خواهیم کرد، بنابراین می توانید پس از بازدید از موزه ملی ورزش، از امکانات آکادمی ملی المپیک نیز دیدن کنید.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خاتمه گفت: البته هندبال ایران با مدیریت خوب آقای پاکدل ظرفیت خوبی برای حضور در سکوهای مختلف آسیا و جهان دارد که نیاز به برنامه ریزی، شناسایی استعدادها دارد. ، امکانات و مسابقات مختلف تدارکاتی است و در این راستا کمیسیون تا حد امکان از هندبال حمایت خواهد کرد.
وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال مردان مونته نگرو گفت: خوشحالم که در کمیته ملی المپیک در خدمت شما هستم و می دانم که شما یکی از بزرگان کاراته ایران هستید و کارنامه ارزشمندی دارید. شاید برایتان جالب باشد که بگویید اولین ورزش من کاراته بود و کمربند مشکی دارم.

وی افزود: از حمایت های رئیس کمیته ملی المپیک از هندبال قدردانی می کنم چرا که می دانم نگاه ویژه ای به هندبال دارد و حامی این عرصه است که باعث دلگرمی بیشتر ما می شود. در مورد آسیب های ورزشی به درستی اشاره کردید و این نشان می دهد که ماهیت ورزش های مختلف را به خوبی می شناسید و من علاقه زیادی به بازدید از آکادمی ملی المپیک دارم.

وسلین وویویچ در پایان گفت: کارکنان فدراسیون پس از ورود به ایران به گونه ای با من برخورد کردند که این احساس را داشتم که سال ها در آن کشور زندگی کرده ام. بدون شک تمام تلاشم را برای رشد و موفقیت هندبال ایران خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در فینال از موزه ملی ورزش، بازی های المپیک و پارالمپیک بازدید کرد و سپس برای دیدن امکانات مختلف به آکادمی ملی المپیک رفت.


08604d0a 6bfe 4ae5 ac05 41a8b83cefb7 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید