هنوز باید بهتر از این کار کنیم / هنوز مدال نداریم


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910109

کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران پس از پیروزی مقابل قزاقستان گفت: اگرچه پیروزی هیجان انگیز بود و همه ما بسیار خوشحال بودیم، اما باید اشتباهات خود را کم کنیم و بهتر عمل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حامد ملک حنبانان در آستانه پنجمین روز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: دیدار مقابل قزاقستان بازی بسیار سختی بود. از قبل می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. به هر حال قزاقستان چهار بار قهرمان بازی های آسیایی شد و حریف آسانی نبود. خدا را شکر در آخرین لحظات موفق شدیم بازی را ببریم. از نظر فنی اشتباهاتی داشتیم اما با آنالیز فنی مربیان می توانیم از تعداد اشتباهات خود بکاهیم و انشاالله با تمام قدرت و تمرکز به فینال خواهیم رفت.

وی افزود: درست است که جادوی شکست قزاقستان خراب شد اما در حال حاضر مدال نداریم و تمام برنامه هایمان برای حضور در فینال است.

کاپیتان تیم ملی ایران درباره گل دو ثانیه پایانی خود که منجر به پیروزی شد نیز گفت: در ثانیه آخر خیلی خوب بود که پیروز میدان شدیم کل تیم به خصوص مربیان و کادر فنی. همه به این پیروزی کمک کردند و همه از این برد خوشحال بودیم اما از نظر فنی می توانستیم بهتر عمل کنیم. امیدوارم در آینده نمایش بهتری داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید