هواداران استقلال سردار آجورلو را شستند و پخش کردند

هواداران استقلال سردار آجورلو را شستند و پخش کردند

انتقاد هواداران تیم استقلال از سردار مصطفی آجورلو – مدیرعامل باشگاه استقلال از شامگاه پنجشنبه 23 مهرماه در خصوص ممنوعیت حضور عارف غلامی در تمرین استقلال، در پایان نیمه اول دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان. ، موج جدیدی از حملات خود را به مدیرعامل باشگاه استقلال آغاز کردند.

هواداران استقلال با اشاره به غیبت 8 ماهه محمدحسین مرادمند در ترکیب اصلی استقلال (که آخرین بار در زمستان سال گذشته مقابل تراکتور بازی کرده بود) خطاب به آجورلو نوشتند: وقتی یک مدافع بعد از 8 ماه یک بار فیکس می شود و این به خاطر عارف است. حذف به عنوان یک برده نتیجه بهتر از خوردن یک گل رایگان نیست!

عارف غلامی در هفت بازی قبلی استقلال در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت اما به دلیل مشکلات انضباطی که برای این بازیکن به وجود آمد، از سوی کمیته انضباطی این باشگاه از بازی مقابل فولاد محروم شد و در ترکیب تیم قرار نگرفت. فهرست

هواداران استقلال که از پنجشنبه شب به این تصمیم مدیرعامل باشگاه استقلال معترض بودند، از نتیجه نیمه اول بازی استقلال مقابل فولاد ناراحت بودند و به شدت به تصمیمات کمیته انضباطی و مدیرعامل باشگاه استقلال به رهبری او حمله کردند و احساس و عارف کردند. غلامی نباید از لیست استقلال برای این بازی حذف شود.

دیدگاهتان را بنویسید