آجورلو باعث عصبانیت هواداران استقلال شد!

آجورلو باعث عصبانیت هواداران استقلال شد!

نگاهی به صفحات هواداران استقلال در اینستاگرام و کانال های تلگرامی نشان می دهد که هواداران این تیم به هیچ وجه از وضعیت جذب تیم خود راضی نیستند.

اگرچه چنین شرایطی در بین هواداران پرسپولیس بسیار ملایم‌تر است. جایی که حتی هواداران این تیم را به دلیل امضا نکردن مهاجم شش دانگ برای پرسپولیس به تجمع مقابل باشگاه پرسپولیس واداشت!

اما ظاهرا هواداران استقلال بیشتر از وضعیت نقل و انتقالات این تیم عصبانی هستند. دوستان آبی در فضای مجازی معتقدند مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاهشان، قبل از آمدن سرمربی جدید و بدون مشورت کادر فنی فعلی، تعدادی بازیکن را گرفته و ساپینتوه نیز تعدادی از بازیکنان آن تیم را خط خطی کرده است. بعد در ترکیب استقلال قرار گرفت و دوباره در لیست خروج خواهد بود. دومی را به باشگاه بدهید! از سوی دیگر از دست دادن سعید صادقی و حضور او در تیم پرسپولیس، عدم جذب محبی یا بازیکن خارجی و جدایی امیرحسین حسین زاده از کادرفنی استقلال و رفتن او به شارلوا همگی مشکلاتی است که هواداران استقلال با آن مواجه هستند. موقعیت و کتابچه راهنمای Ajurello مورد بحث قرار گرفته است. یارگیری را ناکارآمد و ضعیف می دانند. حتی از شدت ناراحتی در این باره نوشتند: «آرزوی موفقیت برای کاپیتان (واریا غفوری) که برای دیدن این وضعیت در استقلال نماند.

هواداران استقلال همجانین با در نظر گرفتن فاصله زمانی کوتاه تا شروع لیگ برتر (احتمالاً 31 مرداد ماه جاری) معتقدند که تیمشان همچنان فاقد بازیساز است و جانشین حسین زاده مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید