هواداران استقلال کار مرا سخت کردند

هواداران استقلال کار مرا سخت کردند

رضا میرزایی پس از برد استقلال مقابل نساجی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر در این بازی سخت مقابل یک تیم خوب نساجی سه امتیاز را گرفتیم و باعث خوشحالی هواداران شدیم.

وی درباره شوت خطرناکی که تبدیل به گل نشد، گفت: در یک تیم بزرگ استقلال که هواداران از بازیکنانش انتظار دارند، همیشه باید خوب و در فرم کامل باشید. شما باید بازی به بازی پیشرفت کنید و روی بازی ها تمرکز کنید. این یک بازی دیگر است و خدا را شکر بردیم. امیدوارم بتوانم در مسابقات بعدی گلزنی کنم.

هافبک استقلال درباره اینکه آیا از نیمکت نشینی در دیدارهای گذشته ناراحت است یا خیر، تاکید کرد: خدا را شکر شرایط خیلی خوب است. من هم مانند سایر بازیکنان این تیم باید بهترین عملکردم را ارائه دهم. استقلال میلیون ها هوادار دارد و آنها انتظار دارند که بازیکن همیشه در اوج باشد و در شرایط خوبی باشد تا با بازی خوب دلشان را شاد کند.

میرزایی درباره تشویق هواداران بعد از بازی نیز گفت: خدا را شکر. از هواداران برای حمایت از من تشکر می کنم. کار من را خیلی سخت تر می کند. امیدوارم در آینده اینگونه بازی کنم و دل آنها را شاد کنم تا شرمنده هواداران نشود. امیدوارم لایق محبت آنها باشم.

دیدگاهتان را بنویسید