هواداران بارسلونا از دست این ستاره عصبانی هستند

هواداران بارسلونا از دست این ستاره عصبانی هستند

کمتر از دو دقیقه پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا و شکست تحقیرآمیز 3-0 این تیم مقابل بایرن مونیخ در آلمان، تصویری از خنده مدافع بارسلونا به روبرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ منتشر شده است.

بارسا که حالا بعد از 20 سال برای اولین بار از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و مجبور شد برای اولین بار از فصل 04-2003 در لیگ اروپا بازی کند، عملکرد ناامیدکننده ای داشت.

آزادی کلمنت لنگلی مدافع فرانسوی بارسلونا که پس از باخت و حذف تیمش با لواندوفسکی چت و خندید، خشم و عصبانیت هواداران بارسلونا و حتی تعدادی از بازیکنان تیم را برانگیخت.

در حالی که بازیکنان بارسلونا سرشان را خم کرده و با ناراحتی راهی رختکن شدند، لنگلی در زمین ماند و با لواندوفسکی شوخی کرد. این صحنه توسط دوربین های تلویزیونی و همچنین عکاسان فیلمبرداری شد و خیلی زود در فضای مجازی پخش شد و انتقادات تند مدافع فرانسوی را برانگیخت. آنها این حرکت او را بی احترامی به تیم و هواداران خواندند و پرسیدند که چرا چنین بازیکنی باید تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد داشته باشد، خیلی ها هم خواستار حذف او از تیم نه تنها به دلیل حرکتش بلکه به دلیل کیفیت فنی پایینش بودند.

لنگلی تمام مدت را برای بارسا سپری کرد، اما لواندوفسکی در نیمه دوم تعویض شد، در حالی که بایرن 3-0 پیش بود.

این اولین بار نیست که یک بازیکن خندان پس از شکست تیمش در دوربین عکاسی می شود. سال گذشته، ادن هازارد بازیکن رئال مادرید پس از حذف چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین ماند و با هم تیمی های سابق خود در چلسی شروع به خندیدن کرد و باعث عصبانیت هواداران رئال مادرید و عذرخواهی ادن هازارد شد.

دیدگاهتان را بنویسید